|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Die honingvodka heerscht wel zo gigantisch hard!! spelfout weggehaald... |
|
Voegt dat wat toe zo'n grasstengel? |
|
Ja, dat spul heeft een heel typisch, zacht smaakje. spelfout weggehaald... |
|
En wanneer je kiespijn heb, kauw op dat grassprietje en de pijn gaat weg.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
hehe heb je dat ooit welleens geprobeerd zonder dat je er wodka bij dronk, anders is het ook wel te verklaren ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Dat gelul over honingvodka herinnert me er opeens aan dat ik nog en fles mede koud heb staan. Cheers [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 20-09-2009 23:02] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Boeiender |
|
Al vonden Imke en Andreas dat niet zo... hehehehehehehehe Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Jij moet zaterdag effe pepervodka proeven Roel spelfout weggehaald... |
|
Godver. Vond ik laatst een fles rose terug uit 1993. Ik denk, die zet ik koud en drink 'em vanavond op. Maar na een beetje googelen blijkt dat je dat spul toch eigenlijk zo maximaal 2 jaar bewaren kunt. En ik maar denken dat dat spul beter word met de jaren. Ga ik het proberen of... Choices, choices... En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik zou het onder geen beding proberen.. (Doet me denken aan een nogal kansarme situatie van enkele jaren geleden) |
|
Mja, ik heb iig geen zin om ziek te worden, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Favo drank naast bier. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Volgens mij zegt de smaak je dat wel vroeg genoeg hoor. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En het feit dat er groene vlokken in rond dobberen. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Rosé is sowieso een vies nichtendrankje. Als het toch wijnachtig moet zijn, dan liever cider ofzo. Tettert ook lekker weg, maar smaakt frisser. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote:Lekker spul ja! Had tijd terug lange vertraging in overvolle trein. Aan de praat geraakt met stel spanjaarden en toen maar aan de honingvodka gegaan. Ik kwam niet nuchter uit die trein |
|
quote: Ik maak 'em voor de gein toch maar even open, hehe. En neem misschien een mini slokje. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hehehe, de kurk was al vrij verrot en kwam er amper uit. Geen vlokken, maar het rook heel vreemd en heel sterk. Mini slokje genomen. Brrrrrrrr... En weg. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
waar smaakte het naar dan? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Wel naar rose, maar dan met veel meer alcohol en vrij chemisch. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
je moet wel onbevooroordeeld proeven he, je kunt beter een paar kleine nipjes nemen, na 1 keer weet je de smaak van iets niet. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Te laat, weggekieperd. Maar de reacties die ik via google vond logen er niet om. Gisteren had ik ook rose gedronken en smaakte heel wat prettiger. Hoewel die ook al een paar jaar oud was (maar niet zooooo oud als deze fles). Die vorige fles had ik ook terug gevonden, hehe. Nu aan een wit wijntje. Morgen ga ik een handtasje en een bh kopen! Daaaaag scenepoints! (die ik al nooit heb gehad, ik sta nu dus in de min, hehehe.) [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 02-12-2009 22:07] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: Zonder nichterigheid is een bh bij mij eigenlijk ook al geen overbodige luxe. Potdomme wat hangers! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |