|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Hertog jan niet goedkoop maar dan heb je ook wat ] |
|
quote:Ach na blik of 5, 6 merk je dat toch niet meer |
|
quote: Op zicht wel maarja na langere tijd drinken word het tog wel een Heerschend gerstensap ] |
|
quote: je haalt me de woorden uit de mond Biertje? ] |
|
tied veur BIER |
|
quote: Ik zal je moeder eens bellen, Jolien. Dit kan natuurlijk niet. |
|
Pastis ftw. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
mag wel |
|
quote:Dat eerste heb ik dus ook 2 Dynamo Open Airs gedaan met als gevolg dat ik na afloop nog 3 dagen ziek was . Het jaar erna overgestapt op Dommelsch (wat dat jaar tevens het festivalbier was) en nergens last van gehad. Al gebiedt de eerlijkheid wel erbij te zeggen dat je ook goed op je eten moet letten tijdens zo'n driedaags festival. |
|
Drommelsch heerscht! |
|
Dooleys mmmm Een baileys rip off... Het is de lichtinval ;') |
|
fijnnn!!! |
|
quote: Geschonken in een idioot glas dat zelfs Heus angst aan jaagd "Death smiles at us all. All a man can do is smile back." - The Gladiator |
|
quote: Dan zijn jou smaak organen mooi naar de klote, no way dat ik gouden zegel ga zuipen, ik krijg vanzelf wel een maagzweer. Against God and Government |
|
Het is groen maar er zit geen Pisang in. Ra ra wat is het... Blue curacao, Perzik likeur, Amaretto en een beetje Wodka. Best lekker eigenlijk! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hehe. Ik ben vanmiddag toegetreden tot de Confrérie du Sabre d'Or. Een filmpje Oftewel, het is weer feest geweest. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-05-2007 0:56] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Waarom zou iemand een stel vette, pretentieuze ballen die zich de broederschap van het gouden zwaard noemen willen zien zitten zuipen? Ik in ieder geval niet. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Je hebt het filmpje duidelijk niet bekeken |
|
Was ik ook niet van plan. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Het is dan ook niet voor Limburgse, complotzoekende tokkies bedoeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Alhoewel de beweging die je arm maakt hem wellicht wel aanspreekt.. |
|
Haha KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Gaaf. Echter nooit verwacht dat dat zo simpel was. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Maar, supervet Chel. Het sabreren van champagne vind ik een buitengewoon "chique" ritueel. Nog een speciale reden dat je je bij die club aangesloten hebt, of is het gewoon voor het leuk? |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |