|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
@Varg999 Wel als ik ooit mag sterven op zo'n manier, maar ik blijf nog liever even in mijn vaste materie [Dit bericht is gewijzigd door BerserkerWoman op 17-10-2010 19:55] |
|
quote:Dat vind ik mooi gesproken. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik weet niet of ik het zou durven drinken, wie weet wat hij allemaal voor geheime ingrediënten gebruikt. |
|
Zo had ik het nog niet beken. Vanaf nu zal ik het niet anders meer bekijken als hoe jij het net stelt... Ik zou het sowieso niet drinken, ik ben niet zo van de sterke drank. Maar gewoon voor de heb is het natuurlijk wel erg gaaf. Ron is natuurlijk dikke cvlt! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: WIN! OT: zometeen ff wat glühwein opwarmen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gisteren aan de Likeur 43 gezeten. Best grei, lekker aangeschoten geweest en niet eens een kater vandaag! Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Ik merk steeds meer dat de mate van kater qua sterke drank sterk afhangt van de kwaliteit. Snappie? Boeiender |
|
quote:Ja precies. Wijn vind ik dan veel verraderlijker, vaak zat van dure wijn toch knap beroerd geweest. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Heb ik nu ook een flesje van staan. Ik vind een klein glaasje wel lekker, maar ik hoef er niet te veel van. |
|
Hmmm, Pinot Gris. |
|
quote: |
|
+ Heel graag. Ik, Wil Schuurman |
|
yes, ik ben ook een echte gin drinker.. heb zelfs een tattoo van een fles Gordon's Gin Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Gin vind ik een beetje Eau de cologne achtig. Met tonic is wel aardig, maar met Bitter Lemon nog net iets beter. |
|
Ik heb tegenwoordig de port ontdekt (oude Kopke ). Voornamelijk lekker na uitgebreid te hebben gegeten. Verrassend triviaal |
|
Pure Gin krijg ik met moeite weg, eigenlijk alleen de Hendricks Gin krijg ik zonder problemen puur weg.. voor de rest altijd mixen met Tonic... toch wel mijn favoriet, als is het met Bitter lemon ook niet te versmaden Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Naast whisky vind ik port ook erg fijn. |
|
Pure gin? Hmm, dan Hendricks, of Tanqueray. In de G&T "gewoon" Beefeater of Bombay. Maar Gordon's kan ook. Probleem is vaak de Tonic in NL. Royal club is écht bocht, Schweppes is redelijk te doen. Ik, Wil Schuurman |
|
yeps! Gordon't blijft van favo Gin om te mixxxen... de tonic is vak het probleem idd.... of wat ook een probleem is, is dat mensen hem vaak te sterk maken (ja, klinkt gek), maar de helft Gin en dan de helft tonic.. met als gevolg dat het eigenlijk niet meer te zuipen is (al doet het zijn werk wel goed) Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Hoe was de oude jenever , Kwellie? |
|
quote:Zeker lekker, maar hun vijf jaar gerijpte is nog lekkerder. Die was helaas bij 'mijn' lokale slijter niet aanwezig. Rond, vol, zoetig. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Mooi, dit was de een jaar oude? Moet zeggen dat die 12 jaar van Rutte ook goed smaakte. En ik ben ook wel benieuwd naar die 25 jaar van de Ooievaar. |
|
Iemand met dit ding bekend? Het is Wawel Honey Wine. Maar ik wil wel wat meer weten dan alleen de naam en dat het tussen de 12 en 14% alcohol bevat. |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |