|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
@M.: Haha, vet. Automatische mix as you drink? [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-07-2007 19:56] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Nee, je moet dat stuk citrusvrucht een duwtje naar beneden geven, dan klapt-ie om, je hoort *FLOEP* en hij is gemixt . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Het is een misconceptie dat een goede wijn duur moet zijn. Vaak gaat het op maar niet altijd. Toegegeven, met rosé is het wat lastiger dan met rood of wit maar toch. Probeer eens de Chateau Villerambert rosé, ik heb het laatst op de gok bij de Gall&Gall gekocht voor iets van 6 euro. Fruit, specerijen, stevig en fris tegelijkertijd. Ik was aangenaam verrast eigenlijk.... Hij zit in ieder geval in mijn plakboek. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-07-2007 20:02] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Goeie shit. Een cocktail is 80% presentatie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Eigenlijk drink ik geen sterke drank, maar deze lijkt me wel wat. http://www.devlamindepan.nl/index.html?drinken/dr0134.htm Is dit een bekende mix? ( ja, ik zit nooit in kroegen) quote: Dan wil ik deze vent die het komt brengen. [Dit bericht is gewijzigd door Wansmaak op 31-08-2007 23:49] “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ja, volgens mij wel. Ik heb een keer op vakantie in Spanje 2 van die dingen gedronken, en er is een foto gemaakt van hoe ik er daarna uitzag, dat ding doet zn naam eer aan. |
|
Dát zijn de drankjes! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Wim, jij bent mijn held! spelfout weggehaald... |
|
Straks eerst een paar White Russians (*wink* *wink* @ skoapie ). I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
super handig!! ohhhh white russians... zoooo zalig is dat!!! straks een rooie vodka redbull.. zooooo slecht maar zooo lekker (en goedkoop) [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 12-10-2007 18:30] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Hey Lies, hoe vind je die drank die je gekregen had van Moon??? |
|
quote: Hehehe. Zo op de fiets even voor de zekerheid een krat amstel in de reclame bij de ah halen. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: laatst slewgin (of hoe je dat ook schrijft) gehad.. brrrr dat is zooo smerig komt ook door de te goedkope vodka die er doorheen zit. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zaterdag hier even wezen kijken: www.wijnwhiskyschuur.nl Tering, 1000 soorten whisky daar. Variërend vanaf goedkoop spul tot en met flessen van pakweg 180 eurotjes. Maar je kijkt je ogen daar uit, mooie zaak!! spelfout weggehaald... |
|
quote: Checkheid! Dat spul hebben we hier ook altijd. Als je het de hele avond drinkt is het goed te doen. Na een avond kroegen met HJ er nog eentje nemen is altijd minder succesvol. Life doesn't get much better than this! |
|
quote: Indd tis een héérlijk goedje! [Dit bericht is gewijzigd door moon1976 op 06-11-2007 12:00] Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Het is de lichtinval ;') |
|
Heerlijk |
|
Oei die is indd jammiejammie!! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
quote:De 8 is echt vereweg de beste |
|
Unicum, een kruidenlikeur uit het verre Hongarije, meegebracht door mijn ouders, die blijkbaar mijn alcoholisme ondersteunen. Goeie shit. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Haha meen je dat? Die heb ik laatst ook geproefd, tering wat smerig hahaha. Het ruikt wel OK maar man man man die nasmaak Maarre, proost Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Damn, wat is zo'n Coal Ila lekker! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |