|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Leuk zoiets Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:hehe ja Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nice! :champagne: |
|
Zekers. We gaan het met Magnums doen want dat is de grootste maat die je makkelijke uit de hand kan doen. Het lijkt me wel gaaf om een keertje een Nebuchadnezzar te sabreren. Dat moet staand wel te verstaan: edit: Complot alert! De Zuidafrikaan van 22 euri's op de foto hierboven is een Rotschild. Complot alert! [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 13-05-2007 13:53] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Sabreren. Sabreren Sabreren Sabreren Sabreren Sabreren Sabreren.. Wat een heerschwoord. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
mafkees |
|
Dank je! “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
laatste tijd drink ik erg veel wodka, maar dan wel een speciale wodka. niet bitter en lekker kruidig. van bier krijg ik laatste tijd ook veel sneller koppijn(de dag erna en tijdens het drinken) en is toch minder lekker geworden. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Enige nadeel van bier is dat het zo vult imo Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Tssssssss met die sabel de kop eraf slaan..heb ik ook gedaan..en nog een certificaat ontvangen ook via de post..gewoon op de naad meppen.. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: hehe..verstand komt met de jaren zal ik maar zeggen Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Wij moeten na de vakantie ook echt weer es los he Vikingbloedje spelfout weggehaald... |
|
quote: Zekers var Anusje Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
Staat in de kast nu. Canadees bier, en loodzware jongens. En een houdbaarheidsdatum waar je 'u' tegen zegt, Tot eind 2008! In het najaar dus maar eens lekker voor gaan zitten. [Dit bericht is gewijzigd door arnibes op 28-07-2007 19:32] |
|
Heb deze fles gehad: Johnnie Walker Pure Malt, 15 jaar oud. Wat is de mening van de kenners over deze? Ik wil 'm eigenlijk een poosje laten staan en 'm bij een speciale gelegenheid openen, voor 'zomaar' drink ik wel Johnnie Walker Red (vind ik persoonlijk wel prima) of Jim Beam. Dan nog zoiets, ik zie deze Pure Malt fles ook weleens als Green Label vermeld staan, maar er is nog een andere, wat goedkopere Green Label van Johnnie Walker. Wat is het verschil tussen die twee? Beide zijn blends van 15 jaar oud, meer kan ik er niet van maken. Ben dan ook geen whisky-connaisseur, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 28-07-2007 19:40] |
|
Mijn mening? BOCHT!!!! Daar heb je niks aan natuurlijk, maar dat vind ik er nu eenmaal van. Voor Red Label geldt hetzelfde en voor Jim Beam helemaal, die vind ik afschuwelijk smerig. Troep, troep, troep, geen nuance mogelijk, sorry!! Als je dat lekker vindt ben je óf niet meer te redden, óf je hebt gewoon nog nooit een fatsoenlijke whiskey geproefd. Mijn advies zou zijn om als instapper een keer een Cragganmore of Dalwhinnie te proberen, dat zijn laagdrempelige single malts en niet te duur. Als dat niet bevalt raad ik je aan jezelf een levercirrose te zuipen met een litertje Stroh 80. [Dit bericht is gewijzigd door M. op 28-07-2007 19:43] Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Geen lelijke teksten over Stroh 80! Die is zo heerlijk aromatisch dat het onontbeerlijk is bij veel goede cocktails. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jij vrouw. Dat drinkt een man niet. |
|
quote: Ik knip ook mijn nagels en gebruik deo. Volgens mij ben ik gay. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Gadver! Iig: “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: Enige verzorging als metaltuig is gepast. Anders gaat het zo stinken. Alsnog blijf ik erbij. Cocktails vind ik vrouwendrank, net als rose. |
|
Een goeie rose in de zomer bij het juiste gerecht vormt vaak een uitstekende combo. Een licht zomers gerecht gaat niet echt goed samen met een tannine-overkill volle Bordeaux bijvoorbeeld. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 28-07-2007 19:51] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Cocktails zijn gaaf ja. Long Island Ice Tea als geserveerd op een terrasje in Berlijn: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |