|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Jameson tief je door de cola als je snel tipsy wil worden op een kut feest Against God and Government |
|
Nee, da's Ballentines. Daar wil je nog niet dood mee gevonden worden. |
|
quote: Het zou zonde van de cola zijn, zelfs als het freeway cola is. A casual stroll through the lunatic asylum shows that faith does not prove anything. |
|
Dat zeg je alleen maar omdat je nog niet mag drinken. Evil Dick |
|
Van '93 en zo'n bek over whisky, teeerrring. :') Op zijn leeftijd had ik net mijn eerste fles William Grant's aangeschaft! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Mijn zusje is van '94, en meent black label bij de sloten in dr cola te moeten gooien -_-' Black seeds of bunny! |
|
Zaterdag zeewierjenever gescoord. Tof spul! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Ik wil Stollie, nu Black seeds of bunny! |
|
quote: |
|
quote: Daar is blended whisky toch ook voor. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ok, maar ze is 15 >.< Black seeds of bunny! |
|
Joah, dan moet ze nog smaak ontwikkelen, plus dat ze nog niet genoeg geld heeft voor beter. |
|
quote: Je kunt beter zo jong mogelijk beginnen ja, dan kun je er later, als je groot en sterk bent zoals ik, verantwoordelijk mee om gaan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wel aardig voor Irish Coffee, voor de rest, neuh. (drink geen cola ) Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote:Ja horrrrr! [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 30-08-2010 21:23] |
|
quote: NUUUU!!!!! Gute scheiss |
|
afgelopen weekend deze gekregen, voor een paar uurtjes muziek draaien... |
|
bij herriefest kwam je er bekaaider vanaf! [Dit bericht is gewijzigd door herrie op 31-08-2010 0:27] |
|
quote: nou, dan mag je daar volgend jaar best wat verandering in brengen hoor... |
|
Mijn nieuwe favoriet op cognac gebied: alles wat ik me bij een cognac voorstel! Volle neus met druif en rozijn, volle body, zoet, abrikoos, perzik! Hallelujah! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Gisteren eens een Chardonnay geprobeerd, aardig vol en een beetje zoet, wel droog. De geur kon ik niet echt thuis brengen, ergens wat weeïg. |
|
quote:Momenteel mijn favo. druif. Beetje volle Chardonnay kan bij best veel nog goed combineren. Vorige week nog bij de Fois Gras geschonken. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Van tevoren had ik wat zoets gegeten, dan is ie erg lekker, maar bij het eten van tuinbonen met rauwe ham, geen aanrader, veel te bitter. |
|
quote:Bij een goede ham, gerookt, passen bubbels op zich wel. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |