|
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Smaakt het? Jazeker! |
|
quote:Wilde hier al gaan posten dat ik uit aan het drogen was, maar ik heb geduld. Weet waarvoor ik het doe. |
|
Zo, ik ga maar weer eens bier drinken op een Zwolsch terrassie "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
Ja, drank, godverdomme man. |
|
Ik wil m'n Primat0r! |
|
Kom maar naar Zwolle dan "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: oeh ook wel zin in |
|
ben er over aan het denken helemaal te stoppen met alcohol..., ik heb even veel lol als ik nuchter ben eigenlijk...en t scheelt koppijn... aan de andere kant weet k het ook niet...ben benieuwd of k het zou missen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nou gewoon een keer uitproberen. Scheelt enorm kateren in ieder geval. Ik heb zo'n 2 jaar ook geen alcohol gedronken omdat ik daar geen zin meer in had, beviel me prima. Nu wissel ik het af, de ene keer lekker koud biertje en de andere keer bitterlemon [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 19-06-2005 17:49] |
|
quote: mayb n goed plan....alleen alcohol drinken als je er echt van wil genieten zoals goeie wijn of een koud biertje op een terrasje...zal k wel rare reacties krijgen in de kroeg hehe wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Pff boeit jou die reacties toch, lekker doen waar je zelf zin in hebt en mocht je toch zin krijgen in jezelf bezatten.. tja why not dan. Wie dat heeft uitgevonden, alleen lol in de kroeg hebben met alcohol |
|
Stoere mannen! Laatst zo;n half bratje Bavaria gehaald, valt me tegen die meuk, als je er ene paar op hebt smaakt het wel maar de eerste is nooit echt lekker ... volgende keer weer Dommelsch denk ik |
|
quote:Ik support je wel hoor. Zolang ik maar mag blijven tanken. Uhg, net terug van een schuttersfeest. Zuypen in de zon schiet op. |
|
Zeker bij de aanbieding van Gall & Gall hmm? Grolsch is daar deze week ook in de aanbieding. 2 kratten voor 21nogwat inc. En die kankerlijers bij de C1000 hebben alle betere merken bier duurder gemaakt, van zo'n 8 euro naar 9,50. |
|
quote:Bavaria is slecht, vies pauperbier, dan nog liever Schultenbrau. Vorige week weer eens een Bavaria gedronken en ik voelde het de volgende dag aan m'n hoofd. Bij pak weg acht hertog jan heb ik dat niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Jij ok, maar jij bent een blekdwerg .... Tja was in de aanbieding ..... |
|
quote:Gezeik. No compromise! |
|
quote: Ach boeiend .. drink thuis maar weinig ... |
|
quote:Wat Slechtheid zegt. HJ of Brand het is! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote:Liefhebber. |
|
quote: hertog JAN heerscht idd .... ten eerste om de naam alleen al |
|
quote: Jezus Jenje Jan.... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" |
|
quote: Em bij de edah is de Hollandia ook al duurder. Van 10,80 naar 11, 40 ofzo. Ik kan het wel lijden, maar hoe moet dat nu met die arme zwervers? |
|
Ouzo hier http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |