![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Afgelopen zomer de auto van de baas ondergekotst. ![]() dus ![]() |
|
quote: +1 De laatste keer had ik het behang als target gebruikt. Daar word ik nu nog iedere dag aan herinnerd als ik opsta. ![]() |
|
quote:Dat heb ik met de vloerbedekking naast m'n bed. ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Ze hebben hier bij de Lidl tegenwoordig een nieuw thuismerk bier. Oettinger heet het en je krijgt nog net geen geld toe. Geloof iets van 5 pleuro per krat. En het is nog goed in te nemen ook nog. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Dat merk nam een kennis van mijn ouders vroeger uit Duitsland mee, hij zweerde erbij en het is idd erg lekker. En nu gewoon bij den Lidl Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Ja, vroeger wel eens vaker de goedkope Lidl en Aldi merken geprobeerd (grafenwalder, Schultenbrau en Argus), maar dit is 10 keer beter! spelfout weggehaald... ![]() |
|
En de volgende dag? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: Nergens last van. Dit valt absoluut niet onder de noemer `pijn in de kop bier`. spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ah, gunstig, een keer proberen dan! Mooie tip ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote:Oettinger is kwaliteitsbier. Ik verbaasde me er ook over dat de Lidl dit heeft, en spotgoedkoop. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: ![]() Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. ![]() |
|
quote: En nu maar hopen dat ze dit in het assortiment houden. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Die met die draaidopjes zijn ook erg lekker, ben de naam kwijt Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote: Ik weet welke je bedoelt, maar ik heb ze nog nooit gehad. Zijn die six-packs toch? spelfout weggehaald... ![]() |
|
![]() Edit: Perlenbacher [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 26-03-2008 15:20] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
Eindelijk eens een goede Grappa gehad. Dat viel me dus reuze mee! Na enkel Grappa Julia te hebben gehad dacht ik dat dit spul op gelijke voet stond met spiritus. Doch dit zalfje is strelend op de tong. Edoch gaat het hier om een exemplaar italiaanse import zonder noemenswaardige bronvermelding en moet ik het zonder verdere achtergrondinformatie stellen. Niettemin, het kan de moeite lonen u te verdiepen in de mediterrane destillaten. Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
Lidl bier? liever niet, laatst Kasteel Rouge in de kroeg gedronken, dat is echt heerlijk. Against God and Government ![]() |
|
rouge? Is zeker met bessen of kersen Das wijvenbier ... ![]() |
|
Kasteel rouge? LOL! Ik ken deze nog niet, maar ik weet wel dat het normale kasteel al haast omtuimelt van zijn eigen zwaarte en zoetheid, dus dit zal wel helemaal een zuurstok met 13% alcohol zijn! ![]() Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
quote: Zeg jij, met je lange wijven haar. ![]() Against God and Government ![]() |
|
quote: Ik voel me ook aangesproken ![]() ![]() ![]() |
|
Ik vind kriek voor een avondje ook prima tedoen. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." ![]() |
|
Een combinatie tussen mezelf en teveel geld op een gelegenheid waar drank aanwezig is werkt nooit goed. Kijk er serieus nog steeds van op dat ik nooit helemaal naar de rugmergelk. ben gerost. Anyway, DRANK: ![]() ![]() ![]() |
|
![]() Pick your destiny.. Drank ftw!! Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |