![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
||||
Auteur: |
|
|
Ghegheghegheghegheghe ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Jah das idd erg lekkah. Vooral met dit weer. ![]() ![]() |
|
Ok, nou fucking kap maar met die jaloersmakerij! Of je gooit er nu een op de post! ![]() ![]() |
|
Mail je adres maar, hejje'm uiterlijk overmorgen ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Ok. ![]() ![]() |
|
quote: Is dat je echte adres?? Ik geloof dr niets van [edit]: Wat zullen ze me fijn aankijken in het postkantoor, maak ik een foto van ![]() [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-06-2005 14:17] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote:Wiens adres zou het anders moeten zijn? ![]() ![]() Nee, seriously, het is eigenlijk Tommy Custers z'n adres, maar daar praten we niet over. Foto doen is leuk! ![]() [je gaat 'm echt opsturen?] ![]() |
|
Ja hoor morgen stuur ik m naar je op "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() Nou, dan ga ik hier in Limbourgh eens op zoek naar wat speciaal bier uit de regio en stuur ik je daar een flesch van op. ![]() Ken je Gulden Draack? ![]() |
|
quote: Nope... wel van naam ja, wil ik wel eens proberen [Dit bericht is gewijzigd door AngelOfDeath op 14-06-2005 14:25] "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
Gulden Draack is een goed biertje, laatst een paar van op. Mooi flesje ook (hoewel dat van secundair belang is). Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote:Ok, ga ik daar naar op zoek. Als ik 'm heb, mail ik je voor je adres. ![]() ![]() |
|
quote: ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
hahaha, kicke dit. ![]() ![]() ![]() |
|
Hehe, elkaar bier opsturen via de post. Uiterst true. ![]() ![]() |
|
En laat ik nou net bij de post werken *gaat de komende tijd wat pakketjes onderscheppen* ![]() ![]() Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - ![]() |
|
quote: Laat dat! ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
denk dat je het goed moet verpakken anders heb je alleen een hoopje scherven thuis Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
kokertje ofzo, en dan met pleepapier en bubbeltjesshit. ![]() |
|
@Slechtheid: Je biertje heeft vertraging, maar komt er weldegelijk aan, hoor! Straks: De binnenstad van Zwolle teisteren ![]() ![]() "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: Yeah! of naja, weer saai barhangen in de metalkroeg wordt het voor mij ![]() Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: Bedoel je daarmee dat je het gisteren niet gezellig vond?? ![]() Mooie partij zuipen ja, ik heb genoeg te vieren "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
|
quote: ![]() Vrouwen... altijd je woorden verdraaien tot iets negatiefs ![]() Bier drinken is uiteraard altijd een leuke bezigheid. Life doesn't get much better than this! ![]() |
|
quote: you're damn right... "Metal gaat nooit dood; zélfs als er een bom valt speelt er nog ergens een kakkerlak een riff" ![]() |
![]() |
Dit topic is 38 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |