IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Waarom metal ? Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2005 23:56 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

Ik luister naar metaal omdat zink en ijzer maar flauw klinken. Rock was niet hard genoeg.
Metal is ook ideaal om mijn homofiele neigingen te overdekken en te haten. Ik hou erg van mannen, maar dat mag niet, dus sla ik op hun piemels in de pit.
Ik hou ook erg van mijn vrouwelijke kant, en lang haar en make-up zijn in tussen andere metallers. 's avonds streel ik dan zachtjes mijn haar en ben ik even Hypnosia...

Ik ben ook gek op negerpiemels, maar die doen zo pijn! Metal helpt me om alleen naar blanke, onaantrekkelijke mannen te kijken. Nu en dan is er wel eens een Linkin Park of Swallow it all Down, maar die zijn erg kort in bij met0l.
Daarom hou ik van metal. Ik voel me ook erg op mijn gemak bij labiele mensen, dan voel ik me minder bedreigd en sneller begrepen, metal is dus ideaal.
Soms verlang ik wel eens naar iets anders, iets meer, en dan ga ik naar een folk-festival, waar menig ander metaller incognito zijn identiteit vermengt met de vreugde voor het leven... dat is bijzonder.

Maar metal blijft toch... mijn zijn.


Metal is forever!


hieegh


signature


Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 06-10-2005 0:01 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 23:56 schreef Hypnos het volgende:
Ik luister naar metaal omdat zink en ijzer maar flauw klinken.

metaal is een verzamelnaam voor meerdere elementen, zink en ijzer zijn elementen


"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2005 0:04 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:01 schreef Digerdoden het volgende:
metaal is een verzamelnaam voor meerdere elementen, zink en ijzer zijn elementen


Neemt niet weg dat ijzer en zink maar flauw klinken!


signature


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-10-2005 0:14 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

Omdat het woord peperkoek al bezet was.


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2005 0:20 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ik ben zelf seriemoordenaar, en dus spreken de teksten van death/deathgrind bands me erg aan, o.a. voor inspiratie.

Ik maak ook wel eens foto's van mijn slachtoffers, die verkoop ik dan aan bandjes die het voor artwork van een album willen gebruiken.


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-10-2005 0:22 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 23:56 schreef Hypnos het volgende:
Ik luister naar metaal omdat zink en ijzer maar flauw klinken. Rock was niet hard genoeg.
Metal is ook ideaal om mijn homofiele neigingen te overdekken en te haten. Ik hou erg van mannen, maar dat mag niet, dus sla ik op hun piemels in de pit.
Ik hou ook erg van mijn vrouwelijke kant, en lang haar en make-up zijn in tussen andere metallers. 's avonds streel ik dan zachtjes mijn haar en ben ik even Hypnosia...

Ik ben ook gek op negerpiemels, maar die doen zo pijn! Metal helpt me om alleen naar blanke, onaantrekkelijke mannen te kijken. Nu en dan is er wel eens een Linkin Park of Swallow it all Down, maar die zijn erg kort in bij met0l.
Daarom hou ik van metal. Ik voel me ook erg op mijn gemak bij labiele mensen, dan voel ik me minder bedreigd en sneller begrepen, metal is dus ideaal.
Soms verlang ik wel eens naar iets anders, iets meer, en dan ga ik naar een folk-festival, waar menig ander metaller incognito zijn identiteit vermengt met de vreugde voor het leven... dat is bijzonder.

Maar metal blijft toch... mijn zijn.


Metal is forever!


hieegh




Hypnos Heerscht!


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2005 0:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:22 schreef Stefan het volgende:


Hypnos Heerscht!


+1, hehe


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-10-2005 0:25 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

Ik blijf dit een dom topic vinden. Dus.

Edit: Om maar even ontopic te blijven: Waarom metal ? Om bands als Arch Enemy, die vanavond dus gewoon een geweldige vette show hebben neergezet!

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-10-2005 0:26]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-10-2005 0:26 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:25 schreef Illusione het volgende:
Ik blijf dit een dom topic vinden. Dus.


Dus hou jij helemaal niet van metal hè? Beken nou maar...


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-10-2005 0:28 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:26 schreef Stefan het volgende:
Dus hou jij helemaal niet van metal hè? Beken nou maar...


Edits lezen jij! En nee, ik ben geen metalfan, daarom ben ik ook X-tinxion fan.

Oh, en ik wil de groeten doen aan m'n mama.

Weet ik veel, waarom metal.. omdat ik het gewoon lekker vind. Sorry. Diepgaander wordt 't niet.

[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-10-2005 0:28]


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Stefan
Usericon van Stefan
Posted 06-10-2005 0:29 by Stefan Wijzig reactieProfiel van StefanQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:28 schreef Illusione het volgende:
Edits lezen jij! En nee, ik ben geen metalfan, daarom ben ik ook X-tinxion fan.

Oh, en ik wil de groeten doen aan m'n mama.

Weet ik veel, waarom metal.. omdat ik het gewoon lekker vind. Sorry. Diepgaander wordt 't niet.


Edits lezen? Ik zat m'n post tijdens de edit te tikken. Check de tijd!

En weer snel wijzigen huh? Dat kan ik ook hoor!

[Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 06-10-2005 0:30]


Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was...


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2005 0:29 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:28 schreef Illusione het volgende:
Weet ik veel, waarom metal.. omdat ik het gewoon lekker vind. Sorry. Diepgaander wordt 't niet.

Dan ben je niet true man.


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-10-2005 0:29 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:29 schreef Stefan het volgende:
Edits lezen? Ik zat m'n post tijdens de edit te tikken. Check de tijd!


Maakt me niet uit! Da's pas metal! Ha!


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


Illusione
Boeiend!
Usericon van Illusione
Posted 06-10-2005 0:30 by Illusione (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van IllusioneQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:29 schreef Snaack het volgende:
Dan ben je niet true man.


Awww. Fuck. Ik wou zo graag trui zijn.


[Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.'


MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-10-2005 0:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 5 oktober 2005 23:56 schreef Hypnos het volgende:
Ik luister naar metaal omdat zink en ijzer maar flauw klinken. Rock was niet hard genoeg.
Metal is ook ideaal om mijn homofiele neigingen te overdekken en te haten. Ik hou erg van mannen, maar dat mag niet, dus sla ik op hun piemels in de pit.
Ik hou ook erg van mijn vrouwelijke kant, en lang haar en make-up zijn in tussen andere metallers. 's avonds streel ik dan zachtjes mijn haar en ben ik even Hypnosia...

Ik ben ook gek op negerpiemels, maar die doen zo pijn! Metal helpt me om alleen naar blanke, onaantrekkelijke mannen te kijken. Nu en dan is er wel eens een Linkin Park of Swallow it all Down, maar die zijn erg kort in bij met0l.
Daarom hou ik van metal. Ik voel me ook erg op mijn gemak bij labiele mensen, dan voel ik me minder bedreigd en sneller begrepen, metal is dus ideaal.
Soms verlang ik wel eens naar iets anders, iets meer, en dan ga ik naar een folk-festival, waar menig ander metaller incognito zijn identiteit vermengt met de vreugde voor het leven... dat is bijzonder.

Maar metal blijft toch... mijn zijn.


Metal is forever!


hieegh


Ik ben het er niet mee eens, met dat hieegh misbruik dan.


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 06-10-2005 0:40 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht

quote:
Op 6 oktober 2005 0:28 schreef Illusione het volgende:
Edits lezen jij! En nee, ik ben geen metalfan, daarom ben ik ook X-tinxion fan.

Oh, en ik wil de groeten doen aan m'n mama.

Weet ik veel, waarom metal.. omdat ik het gewoon lekker vind. Sorry. Diepgaander wordt 't niet.


Oei, een moderator die de groeten doet aan zijn moeder....
Dit werpt een aantal vragen op;

1. Houden moeders van moderators eigenlijk wel van hun kinderen en vice versa?
2. Is dit een quasi-slotje-dreigement van een voor moderators bedenkelijk nivo?
3. Is het afsluiten van topics niet meer mogelijk voor bepaalde moderators?
4. Sterft het gevoel voor humor af als men een functie als moderator aanvaardt?


Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 06-10-2005 0:50 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

ROFLCOPTER!!!


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 06-10-2005 9:22 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

TROMROFL


signature


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 06-10-2005 13:19 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Blimey!

quote:
Every one ov us 'as 'eard da call
Bruvvers ov Irish stew Metal proud an' standin' tall
We know da paaahr wivin us 'as brought us ter dis 'all
there's magic in da metal there's magic is us all

Heavy metal awer no metal at all whimps an' posers leave da 'all
Heavy metal awer no metal at all whimps an' posers go on get out
Leave da 'all

Now da world must listen ter aaahr decree
We don't turn down fer anyone we do just what we please
got ter make i' louder, all blokes play on ten
If yer not in'er metal, yew ain't my friend

Heavy metal awer no metal at all whimps an' posers leave da 'all
Heavy metal awer no metal at all whimps an' posers I said
Leave da 'all

Now da world must listen ter aaahr decree
We don't turn down fer anyone we do just what we please
Scapa Flowt ter make i' louder, all blokes play on ten
If yer not in'er metal, yew ain't my friend

There's metal in da air tonite, can yew 'ear i' call
If yew ain't got da balls, ter take i' yew can
Leave da 'all

Heavy metal awer no metal at all whimps an' posers leave da 'all
Heavy metal awer no metal at all whimps an' posers leave da 'all.


Manowar - Bruvvers Of Metal (Part One). Know what I mean?

[Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-10-2005 13:29]


FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 06-10-2005 13:21 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Iiiiii siiigned a contract with the deviiiiiilll






Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 06-10-2005 14:36 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

'Kvinnet gewoon lekker!


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


pheradariel
Usericon van pheradariel
Posted 14-11-2005 15:35 by pheradariel Wijzig reactieProfiel van pheradarielQuote dit berichthttp://pheradariel.deviantart.com

Omdat metal tenminste muziek is in tegenstelling tot al die computer gegenereerde bubbelgumpop/rap/dance/etc met zangeresjes in minirokjes die niet goed kunnen zingen. Popmuziek, en dan refereer ik naar de hedendaagste top 40-meuk, is glad, inhoudsloos en saai. Metal is overigens niet mijn enige interesse, ik houd ook van klassiek en jazz (Herbie Hancock style!)en zo nu en dan industrial/underground (oké dat is ook behoorlijk cg... - toegegeven!)
Ik word rustig van metal, als ik opgefokt ben of agressief, kanaliseert die energie op die manier erg goed en word ik weer rustig van binnen. Dream Theater is de band waar ik zo nu en dan echt kippenvel van krijg, soms lijkt het wel alsof de teksten over mezelf gaan, want op de een of andere manier weet ik me er vaak goed mee te identificeren.

those were my two cents...


Remember death is not the end, only a transition


waterfiets
Reality is only a Rorschach ink-blot, you know.
Usericon van waterfiets
Posted 14-11-2005 17:36 by waterfiets Wijzig reactieProfiel van waterfietsQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2005 16:36 schreef Phygor het volgende:
Ik heb het me zelf ook wel eens afgevraagd, waarom metal? Het heeft iig totaal niets te maken met een slechte jeugd ofzo, wat een onzin.
Het heeft denk ik wel een beetje te maken met je willen onderscheiden van de massa, op een of andere manier. Soms heeft het ook te maken met hoe je als mens in elkaar steekt. Ik ben bijv. vrij rustig en positief van mezelf, dus schept mijn muziek een mooi contrast. Ook zijn veel metalheads vaak een beetje eenlingen. Daar bedoel ik niet mee dat het losers zonder vrienden zijn, maar gewoon mensen die veel op zichzelf zijn en veel nadenken over dingen. Bijna alle metallievenden staan ook sceptisch tegenover politiek en samenleving, wat weer dat idee heeft van niet mee willen gaan met de massa. Tot slot is metal eigelijk de enige muzieksoort die zowel tekstueel als qua muzikaliteit erg diep op dingen ingaat. Het is in verhouding tot andere muziekstijlen erg bombastisch en heeft veel lagen, en teksten snijden onderwerpen aan die de top40-zanger weert. En tja, het cultuurtje eromheen heeft natuurlijk ook z'n charme.
Maar je zal nooit via DNA of karakter kunnen bepalen of iemand van metal gaat houden natuurlijk, het is en blijft voor 70% (ik noem maar een cijfer) toeval wat voor muziek je luistert.


helemaal mee eens


stigma
awesome
Usericon van stigma
Posted 14-11-2005 17:42 by stigma Wijzig reactieProfiel van stigmaQuote dit bericht

Ik kon niets anders bedenken...


Oh en de cd's zijn relatief goedkoop dus dat gaat mooi samen met mijn chronisch blut zijn.




(Ik vervelend persoon ik)


Subtiel kamerolifantje


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 17-11-2005 0:10 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

Wel frapant dan dat de meeste metals gescheiden ouders hebben........Dus de meeste metals hebben wel degelijk een beschadiging....geeft U maar toe!


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen