|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: metaal is een verzamelnaam voor meerdere elementen, zink en ijzer zijn elementen "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Neemt niet weg dat ijzer en zink maar flauw klinken! signature |
|
Omdat het woord peperkoek al bezet was. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ik ben zelf seriemoordenaar, en dus spreken de teksten van death/deathgrind bands me erg aan, o.a. voor inspiratie. Ik maak ook wel eens foto's van mijn slachtoffers, die verkoop ik dan aan bandjes die het voor artwork van een album willen gebruiken. |
|
quote: Hypnos Heerscht! Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: +1, hehe |
|
Ik blijf dit een dom topic vinden. Dus. Edit: Om maar even ontopic te blijven: Waarom metal ? Om bands als Arch Enemy, die vanavond dus gewoon een geweldige vette show hebben neergezet! [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-10-2005 0:26] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dus hou jij helemaal niet van metal hè? Beken nou maar... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Edits lezen jij! En nee, ik ben geen metalfan, daarom ben ik ook X-tinxion fan. Oh, en ik wil de groeten doen aan m'n mama. Weet ik veel, waarom metal.. omdat ik het gewoon lekker vind. Sorry. Diepgaander wordt 't niet. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 06-10-2005 0:28] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Edits lezen? Ik zat m'n post tijdens de edit te tikken. Check de tijd! En weer snel wijzigen huh? Dat kan ik ook hoor! [Dit bericht is gewijzigd door Stefan op 06-10-2005 0:30] Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Dan ben je niet true man. |
|
quote: Maakt me niet uit! Da's pas metal! Ha! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Awww. Fuck. Ik wou zo graag trui zijn. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Ik ben het er niet mee eens, met dat hieegh misbruik dan. |
|
quote: Oei, een moderator die de groeten doet aan zijn moeder.... Dit werpt een aantal vragen op; 1. Houden moeders van moderators eigenlijk wel van hun kinderen en vice versa? 2. Is dit een quasi-slotje-dreigement van een voor moderators bedenkelijk nivo? 3. Is het afsluiten van topics niet meer mogelijk voor bepaalde moderators? 4. Sterft het gevoel voor humor af als men een functie als moderator aanvaardt? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ROFLCOPTER!!! |
|
TROMROFL signature |
|
Blimey! quote: Manowar - Bruvvers Of Metal (Part One). Know what I mean? [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 06-10-2005 13:29] |
|
Iiiiii siiigned a contract with the deviiiiiilll |
|
'Kvinnet gewoon lekker! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Omdat metal tenminste muziek is in tegenstelling tot al die computer gegenereerde bubbelgumpop/rap/dance/etc met zangeresjes in minirokjes die niet goed kunnen zingen. Popmuziek, en dan refereer ik naar de hedendaagste top 40-meuk, is glad, inhoudsloos en saai. Metal is overigens niet mijn enige interesse, ik houd ook van klassiek en jazz (Herbie Hancock style!)en zo nu en dan industrial/underground (oké dat is ook behoorlijk cg... - toegegeven!) Ik word rustig van metal, als ik opgefokt ben of agressief, kanaliseert die energie op die manier erg goed en word ik weer rustig van binnen. Dream Theater is de band waar ik zo nu en dan echt kippenvel van krijg, soms lijkt het wel alsof de teksten over mezelf gaan, want op de een of andere manier weet ik me er vaak goed mee te identificeren. those were my two cents... Remember death is not the end, only a transition |
|
quote: helemaal mee eens |
|
Ik kon niets anders bedenken... Oh en de cd's zijn relatief goedkoop dus dat gaat mooi samen met mijn chronisch blut zijn. (Ik vervelend persoon ik) Subtiel kamerolifantje |
|
Wel frapant dan dat de meeste metals gescheiden ouders hebben........Dus de meeste metals hebben wel degelijk een beschadiging....geeft U maar toe! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |