|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Grotendeels is dat wel het geval geweest ja, maar dan met Maiden en Metallica, later met Guns 'n Roses. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: In mijn geval Sabbath en AC/DC enzo.. Sja Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: |
|
ik luister ernaar omdat: 1. ik gitaar speel en ik opzoek was naar meer uitdaging, eerst was het U2, toen the Darkness, en later Maiden en hardere metal 2. het gewoon goede muziek is |
|
Reflecting the inner fury. |
|
quote: Idem, alleen met andere bands maar wel in dezelfde volgorde. Rock->hardrock->metal |
|
quote: Indeed Dr. Slechtheid. |
|
t begon met rock/btje gothic erbij, hardrock, ook nog wat darwave, emo, metal... geen logische volgorde, maar lag bij mij gwoon aan de dingen die ik meegemaakt hebt, daar zoch ik muziek bij, waar ik weer gevoel van kreeg..... en dat wisselt bij mij zoiezo allemaal erg snel vanwege borderline.... |
|
Vét emo! |
|
Moet jij echt bij een bepaalde gemoedstoestand bepaalde muziek luisteren? Dat heb ik totaal niet namelijk. Ik luister niet bepaalde bands bij verschillende emoties/gevoelens/toestanden. Ja alleen gemiddeld meer grindcore 's ochtends en 's avonds in bed meer naar prog metal/reggae enzo. |
|
quote: Schoot ook door mijn hoofd. |
|
Het begon allemaal bij een nummer van Maiden volgens mij. Ik was meteen verkikkerd en zonk er steeds dieper in. Waarom weet ik niet, maar ik had toen al zo'n GODSGRUWLIJKE hekel aan alles wat rap, r&b en pop heet tegewoordig. Wat een kutmuziek was, en is dat nog steeds ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: nee, maar meer in bepaalde momenten van me leven, nu weer veel doom-metal al een half jaar...... ben ook vaak verslaafd aan een aantal nr's of bands... moeilijk te snappen wss tsja die emo en darkwave... |
|
Mwah, doom metal is minstens zo erg hoor... |
|
|
|
Bwaah wat een slap emo gelul over muziek weer |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 02-07-2005 14:18] |
|
Als 7-jarig jochie zag ik KISS met 'I was made for loving you' op tv en het enige wat ik dacht was: Dat gitaargeluid!!!! Van daaruit ging het van kwaad tot erger, van Kiss naar Iron Maiden, van Maiden naar Metallica, van Metallica naar Slayer, enzovoorts... Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Hardere metal Wat versta je onder zachte metal dan? Wanneer is iets 'harde metal'? |
|
Zodra het metalvriendinnetje er niet meer op wil neuken. |
|
|
|
quote:ROFL Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com |
|
quote: Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
quote: Metal spreekt mij gewoon aan, het verwoord de negativiteit van het bestaan, het verwoord de opstandigheid die in mij huist. Ik ben een extremist in hart en nieren, een pure non-comformist. Ik zal altijd datgene doen wat de massa niet doet op vrijwel alle niveau's van mijn bestaan. En metal is daar een deel van. De soundtrack van mijn leven. "Normaal" zijn is iets dat ik niet zou kunnen, zelfs al zou ik het willen. Nooit zal ik in de pas van deze maatschappij meelopen. Daarom, davitamon. Eh, metal dus. Hoewel ik natuurlijk ook muziek uit andere genres beluister, maar het is toch altijd gebaseerd op knetterhard gitaargeweld. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |