|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Poep! Waarom metal? ...omtoch. http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
omdat appel |
|
Hoho, unholy apple! http://www.scrotum.tk Überhammer |
|
Poep ! en Pulp !!! Fuck the world and fuck you |
|
Waarom niet? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Waarom wel? |
|
quote: Daarom, Davitamon. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Oh jawel! I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
Hey, hmm zo te zien is dit topic hier een beetje doodgebloed. Ik ben btw nieuw hier, dus bij deze hallo allemaal. Het eerste wat mij aantrok in de metal muziek was puur de muziek.. de klanken, en de sfeer die het uitstraald, daarna ben ik me gaan verdiepen in de teksten. Die ik meestal ook prachtig vind. Natuurlijk heb je bands die oppervlakkige teksten schrijven en bands die nog diepzinner teksten hebben als de bijbel Ik zit er nog vrij kort in, mijn eerste ervaring met metal kreeg ik zo'n 6 jaar terug, maar 3 jaar terug werd ik pas echt helemaal metal gek. Ik vind de combinatie van de indrukwekkende muziek en teksten over allerei facetten van het leven schitterend.. Het doet gewoon iets met me, en het gaat lang niet altijd over negativiteit hoor, maar dat zullen jullie ook wel weten. Ik hou hiernaast ook wel van de meer gangbare muziek genres, maar mijn passie ligt bij metal. Ik ben zelf geen goth ofzo, en de meesten zullen meestal niet eens aan mijn uiterlijk zien dat ik van metal houd, behalve bij concerten dan |
|
uhm metal en de bijbel? op de gaye white metal shit na is het alleen bm die dat gebruikt en juist in een ander opzicht Je moeder. |
|
quote: Prog heeft er soms ook wel eens een handje van |
|
Post eens een tekst van een metalband die "diepzinner" is dan de Bijbel dan? |
|
kijk es in je PD cd boekje. onee!Die heb je gedownload! |
|
quote: In elk (sub)genre zijn er wel dergelijke bands te vinden. Eerlijk gezegd vind ik het maar een bullshit stelling. |
|
quote: Auw! Maar de teksten zijn toch prima te verstaan? |
|
ik vindt het mooi.. maar dan vooral door de snoeiharde gitaren en drums. En ik ben ook niet aangetrokken tot het satanisme. |
|
voor de dubbele bassie , goeie grunts en dope riffs |
|
quote: Ban. |
|
Ik luister metal omdat het mij gewoon aanstaat, en omdat ik een hekel heb aan zoetsappige nichtenbands, mierzoete liedjes etc. Homo's die met de laatste mode meedraaien, en dat soort ballen. Het leven is geen grote liefdes beleving, of alledagen blij en vrolijk, en daarom heb ik een tering hekel aan dat zoetsappige geneuk! Metal is realistisch, en dat is een heel groot pluspunt. Against God and Government |
|
quote:Homo's zijn ook gewoon mensen, en dat het leven voor jou geen grote liefdesbeleving is zegt misschien meer over jou. |
|
Ik luister metal omdat ik ten eerste gewoon zo kotsberoerd word van alle commerciële troep, en van hiphoppers die sneu zitten te doen met beatboxen, rapbattles en doen alsof ze neger zijn. Ten tweede omdat ik de combinatie van zwaar beukwerk van gitaren en dubbele bases en mooie melodieën, vaak dmv het keyboard, gewoon prachtig in de oren vind liggen. En tenslotte bewonder k gewoon de professionaliteit van de (meeste) musici: de snelle gitaar-, bas- en toetssolo's het MONSTERLIJKE drumwerk en het feit dat sommige mensen in hun eentje zulke vette muziek in hun eentje kunnen schrijven. |
|
Het doet mij verdriet dat in dit topic de metal zo naar beneden gehaald word. Een knuffel voor een zinnige post |
|
Ik luister ook alleen naar metal omdat ik hiphop zo stom vind. |
|
Geen knuffel voor jou, Bram! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |