|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Is er iemand ook bekend met de black metal politie? |
|
quote: |
|
quote: Nee, je bent mental. |
|
quote:O. Fuck the world and fuck you |
|
Altijd als ik onder de douche sta, dan denk ik aan je, mental. Komt door : "Douche & Bad Fresh met menthol is een mild douche- en badschuim. De verkwikkende formule met menthol geeft u dagelijks een fris gevoel, terwijl de verzorgende ingrediënten uw huid zacht en soepel houden." |
|
jij denkt alleen maar aan me omdat ik de grootste judgement day fan ooit ben. Np : mind eraser Fuck the world and fuck you |
|
|
|
Je drinkt toch ook geen Pepsi als je om cola vraagt. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Nee, ik drink zeker geen pepsi. Ook niet als ik er om vraag. |
|
pepsi is lekkah, hier nu zelfs pepsi light Fuck the world and fuck you |
|
Bah, mental, dat is vies! Ontopic: Metal, omdat ik geen popmuziek kan spelen........ [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 11-10-2006 22:27] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
Coca cola is veel meer metal. |
|
quote: Joh! Meen je dan nou! Dat had ik nooit verwacht, gezien wat er op het naamlabel staat! Jij leest ook nog serieus die achterkantjes? |
|
Ik lees alles. Echt. |
|
Dit forum incluis |
|
quote: Klopt, dat is namelijk zwart, alleen die bubbeltjes kan ik niet verklaren. |
|
quote: Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Naprater Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Worm. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Thanks Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Nja, geen idee waarom ik er echt mee ben begonnen. Toen ik een klein wezentje was(van een jaar of 9)leende ik standaart de metalcd`s van mn broer(bands als Tourniquet en Antestor)Want die andere trendy zooi intresseerde me blijkbaar niet. Nja, het is wel zo dat metaal vaak vrij negatief is wat lyrics en beeld betreft. Maar de onderwerpen boeien me gewoon. En ik vind duustere kunst ook wel leuk. En de emotie in metal is heel anders dan in die trendytop 40 rommel. Hier is bij een aantal genres echt diepgang enzo, dat vind ik wel relaxed. |
|
quote: Ach, niet de teksten lezen en bij het luisteren aan bloemetjes en ijsjes en nasiballen denken en je ogen dicht houden en het hele beeld verandert al gauw. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
Ik denk sowieso bij alles wat ik luister aan geile chickies.... eigenlijk ook als ik geen muziek luister Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
En dát is de enige juiste instelling. Behalve als je vrouw bent, maar dan mag het ook wel. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |