IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Auteur:
Topic : Waarom metal ? Vorige pagina | Volgende pagina
Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 18-04-2009 14:58 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 13:56 schreef El Chulo het volgende:
In wat voor programma kom je dan?

Vast Man Bijt Hond.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 15:02 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 14:58 schreef Naturens Galleri het volgende:
Vast Man Bijt Hond.


Ach net als die gast uit Tilburg?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 18-04-2009 15:05 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Hypnos als black bart?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 15:09 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

*Jambers-mode aan* "Overdag is Bart is een hardwerkende Vlaming zoals er velen zijn, maar 's avonds komt zijn ware passie naar boven als hij gekleed gaat als Black Bart" *Jambers mode uit*


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 18-04-2009 16:55 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 18 april 2009 14:58 schreef Naturens Galleri het volgende:
Vast Man Bijt Hond.


Tu du du du du du du du VAST MAN!


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


De Ulk
Ulkamania!
Usericon van De Ulk
Posted 18-04-2009 17:50 by De Ulk Wijzig reactieProfiel van De UlkQuote dit bericht

Of speel je mee met "Blokken"?


Bareuh...


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 18:21 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Is dat niet het programma met die heerlijk sarcastische presentator?


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 18-04-2009 20:24 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Hypnos op tv? Mijn god, daar gaan weer een paar beeldschermen aan gort.. Maar wat moet hij nou weer op de Belgische buis?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 18-04-2009 20:25 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Iets over blekkiemetaal vertellen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 18-04-2009 20:26 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

Waarom metal.................





Waarom niet?
Omdat het kan!


[Dit bericht is gewijzigd door robbemans op 18-04-2009 20:26]


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 18-04-2009 22:24 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 18 april 2009 15:09 schreef Taets van Avezaete het volgende:
*Jambers-mode aan* "Overdag is Bart is een hardwerkende Vlaming zoals er velen zijn, maar 's avonds komt zijn ware passie naar boven als hij gekleed gaat als Black Bart" *Jambers mode uit*



Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


faceless
Usericon van faceless
Posted 18-04-2009 23:21 by faceless Wijzig reactieProfiel van facelessQuote dit bericht

quote:
Op 17 april 2009 22:49 schreef Hypnos het volgende:
als iemand iets lyrisch te melden heeft over dit genre, ik quote de meest interessantste morgen op nationale tv, promise


eerst de film , metal , a headbangers journey kijken, en je hebt quote's en interresante verhalen genoeg.
tevens zitten daar ook heel veel dingen in die ik nog altijd beschouw als de pijlers waarom ik van metal houd.
gewoon eens kijken die film, boeiend kijkmateriaal.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 19-04-2009 5:04 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Wel een beetje gaye shit.


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 19-04-2009 10:09 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Ik vond die film een beetje, tsja, been there, done that. Gelukkig heb ik meer meegemaakt.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-04-2009 10:38 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Voor iemand van buiten het metalen wereldje is het wel een goede manier om bekend met de materie te geraken...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-04-2009 11:32 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

hehe ik denk dat er erg weinig mensen zijn die dat voor hun lol gaan kijken.

metal is wel een uniek genre net zoals alle andere genres maar voor ons zijn andere genres ook verstopt. Alleen metal is nogal groot, wat eigenlijk inhoud dat het gewoon populair is.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-04-2009 11:36]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-04-2009 14:37 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2009 11:32 schreef ElitE het volgende:
hehe ik denk dat er erg weinig mensen zijn die dat voor hun lol gaan kijken.

metal is wel een uniek genre net zoals alle andere genres maar voor ons zijn andere genres ook verstopt. Alleen metal is nogal groot, wat eigenlijk inhoud dat het gewoon populair is.


Groot vergeleken met wat? Dat er binnen het genre (gelukkig) genoeg diversiteit is, wil nog niet zeggen dat metal plotseling mainstream geworden is. Incidenteel breken er bands door naar een groter publiek, maar dat is maar een fractie van het totale bandaanbod..


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-04-2009 18:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

ik noem het ook geen mainstream, of pop want op de radio zul je het niet snel tegen komen maar populair is het toch wel al is het wat meer verborgen.
En metal is behoorlijk divers, en ik denk ook wel meer als veel andere genres, maar genoeg andere genres die net zo of zelfs nog diverser zijn.

[Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 19-04-2009 18:34]


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-04-2009 19:49 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Het enige jammere aan metal vind ik soms de o zo starre muzikale conservatisme van sommige fans...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-04-2009 19:53 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 19 april 2009 19:49 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Het enige jammere aan metal vind ik soms de o zo starre muzikale conservatisme van sommige fans...
+10


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 19-04-2009 19:54 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 19 april 2009 19:49 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Het enige jammere aan metal vind ik soms de o zo starre muzikale conservatisme van sommige fans...


Niet de kleding?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 19-04-2009 19:56 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Is het dan verplicht om openminded te zijn?

Oogkleppen heersen, dat scheelt me baggeralbums kopen.


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 19-04-2009 20:00 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Aan de andere kant loop je ook de kans om potentiële juweeltjes mis te lopen...


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-04-2009 20:02 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 19 april 2009 19:49 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Het enige jammere aan metal vind ik soms de o zo starre muzikale conservatisme van sommige fans...


Als in "alles wat geen metal is, is kut"?
Dan sluit ik me hier bij aan.


...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 19-04-2009 20:06 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

idd altijd gezeik op marco



♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen