|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
@ Ralph: Somewhere In Time? Waarom? Omdat dat een geweldige plaat van Maiden is.. Tja, dus waarom metal deel II? Ik laat gemakshalve de rock ook onder de noemer "metal" vallen: Nou natuurlijk onder andere hierom: Tja, daarom metal.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Mijn oog ziet hier een stel heersende plaatjes |
|
mijn oog vrij weinig maar zal wel weer aan mijn beperkte smaak liggen Je moeder. |
|
quote: Dit zou nou albumcovers. Al-bum-co-vers. En ze sieren de verpakking van een CD of LP op. Da's zoiets als mp3's, maar dan verzameld op een schijfje. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:+1 |
|
Ligt aan jullie leeftijd, jullie zijn nog niet metal-gerijpt... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Dus als je ouder wordt krijg je een belabberde smaak? |
|
Nou, belabberd, zit best wat leuk spul tussen hoor She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Ja... Audiophile in 2004: Ik hou niet vand doom Audiophile in 2007: Ik hou van doom en speel in een doom band Kortom, je gaat meer openstaan voor andere stijlen binnen de metal. Het hoeft allemaal niet meer extremer dan extreem... Ik spreek je nog wel als je al die belabberde platen hebt beluisterd... hahahaha. Gij gaat dan terugkomen op uw woorden. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:OK, pwn. Maar ik ben wel van extreme metal blijven houden. Mijn doom is ook extreem. |
|
quote: Dat bedoel ik, je smaak verschuift toch. En op een gegeven moment ga je ook de minder extremen dingen luisteren en waarderen. Wedden? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Om me ook maar eens in de discussie te mengen: smaken verschillen natuurlijk, maar als je Ride the Lightning en Rust in Peace 'overrated' noemt is er ergens toch iets mis gegaan... @ Staalman: prima keuzes! |
|
quote: "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik vind wel de laatste Symphony X een geniale plaat... |
|
quote: *wijst met vingertje en lacht* Zie je wel... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:http://www.youtube.com/watch?v=lmqSgNe-u5M |
|
quote:Inderdaad. Geweldige lijst zo. iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Link werkt niet... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Nu wel in jouw quote, apart... |
|
quote: Idd, maar hij is al 5 minuten aan het zoeken en krijgt geen pagina te pakken.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
|
|
Oeps, verkeerde knop. |
|
quote: en als je alle stijlen wel kan waarderen maar dit gewoon gritendeels bagger vindt? Je moeder. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |