|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
mwa het is gewoon ook iets menselijks om het oude werk vaak beter te vinden. Gewoon omdat je achter zo'n naam die oude herinneringen blijft houden en de nieuwe niet zomaar accepteerd. Zo heb ik ook bij Opeth en Tool dat ik de nieuwe albums echt niet luister. Als ik het onder een andere naam had gehoord zou ik het waarschijnlijk wel tof vinden, maar nu lukt het me gewoon niet. Ik wacht wel 10 jaar ofzo voordat ik daar weer aan begin. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En niet te vergeten elke nieuwe metalband die geen duidelijk afwijkend metalgenre speelt, metalcore of deathcore noemen. Slaat ook nergens op "Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices" |
|
Waarom Metal omdat metal, metal is. |
|
quote: Dat is binnen het extreme genre hot...het beestje moet toch een naam hebben.. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
quote: Zijn subgenre's .. zijn makkelijk om aan te geven wat je iets speelt maar toch weer niet precies dat ... meer moeten mensen er ook niet van maken. Beetje in de trant van "Wat voor auto hedde gij?" "Een rooie" "Oh .. zo ééne" [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 19-04-2009 22:02] |
|
quote: Ah, ja. Cryptopsy, anyone? ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Wat Cryptopsy aangaat, is het verschil in stijl tussen "None So Vile" en "Whisper Supremacy" minstens net zo groot als met "The Unspoken King".. [Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 19-04-2009 22:21] Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Ik was er vroeger nieuwsgierig naar, en mijn broer vond het maar niks. Dus ik ging het zelf proberen te luisteren. op één of andere manier vond ik het best prettige muziek, nu nog steeds. My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
Zo! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Idd, zoiets hoor je niet vaak. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
Even normaal doen tegen TheletusSige. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Laat staan dat je het leest! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik was een beetje een outcast die graag skeletjes tekende.. op ten duur kwam ik was nu metal tegen wat ik wel erg 'cool' en 'rebels' vond, waarna ik steeds dieper en dieper into de metal kwam. In de eerste instantie kon ik bands zoals Burzum maar niet waarderen, maar ik bleef er naar luisteren omdat ik het gewoon gaaf wou vinden! Uiteindelijk ben ik het dan ook vrij snel echt goed gaan vinden en nu zit ik al enkele jaren in een neerwaartse spiraal van kutmuziek. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 29-04-2009 1:45] |
|
Haha. :D [Dit bericht is gewijzigd door TheletusSige op 28-04-2009 13:14] My heart would feel to be a crime, unless it trembled with the strings. |
|
^^ ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
=O |
|
-.-" ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
)*( |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina |