|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kap eens met die zelfprojectie ja Ik ben er na vroeger wel wat meegepikt te hebben er terug na een periode van , zeg maar alto-rock enzo deftig in gevallen om dat ik gewoon vind dat het extremere randje verdomd mooie resultaten kan opleveren...allerhande ideologiƫn terzijde. En nee, ik heb geen al te moeilijke jeugd gehad. Metal is muziek die vor mij tenminste allerhande emoties durft opzoeken. Verder ga ik nu gewoon fijn verder luisteren ipv weer eens over zo'n kwestie te blijven lullen I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Dit geldt ook voor mij, het komt zelden voor dat ik naar de tekst luister Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks - |
|
quote: Omdat je ze niet verstaat |
|
quote: En zo gaan mensen dan naar white-metal onzin luisteren I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Drummer nodig? |
|
Volgens m'n Pa stond ik vroeger al op Slayer te springen in de box!...Met de pap lepel in gegoten dus. Ook luisterde ik op zeer jonge leeftijd Sepultura, Anthrax, Clawfinger...Nooit echt uit een muzikaal oogpunt, dat kwam pas toen ik gitaar ging spelen. En na de hele Limp Bizkit en KoRn periode wat et allemaal wat harder. Death metal, black metal. Het ligt bij mij wel aan m'n jeugd, maar niet omdat ie slecht was. |
|
quote: Hou je er wel rekening mee dat je een implicatie niet zonder meer om kunt draaien? De voorwaarde van structuur is een noodzakelijke maar geen voldoende voorwaarde in deze. Om een parallel te trekken: Het feit dat ik 1 DM-band tof vind, wil nog absoluut niet zeggen dat ik een andere willekeurige DM-band ook tof zal vinden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ojee! nerd alert hehe "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Correct, maar als je die bepaalde death-metal band goed vind omdat er zo een beukende basdrum inzit, is de kans betrekkelijk groot dat dat element je ook gaat aanttrekken in een andere (death)metal band. Of het kan je tenminste duidelijk maken waarom je zowel slayer als vader goed vindt ofzo. |
|
Ik zet even een cd-tje van Stryper op. |
|
Al op jonge leeftijd hield ik van goed gitaar geweld. Ik kan me herinneren dat ik op mijn tiende TV aan het kijken was en daar was een clip op van Vandenberg (Burning Heart) en die solo vond ik toen erg mooi. Dat heeft mij toen aangezet om gitaar te gaan spelen. De vraag waarom, tja, waarom hou je van spinazie, waarom houdt een ander niet van spinazie. Daarom zijn we mensen, allen met een eigen DNA structuur, een eigen gevoel, een eigen smaak. Bah, zou ook niet goed zijn zeg als we allemaal hetzelfde waren, toch ? Ik hou trouwens niet ALLEEN van metal, ik hou van alle muziek die een vorm van kunst is, zal ook wel komen omdat ik muzikant ben en daarom datgene zo kan waarderen. Dus goed gespeelde metal kan ik ook heel goed waarderen |
|
quote: Haha! Mooi waar ik mijn hgard kan luchten. Ik heb wel een paar ideetjes waarom ik metal luister. Al van kleins af aan ben ik bezig met slagwerk/drummen. Dat was een reden om de meerderheid van de genres met drumcomputers en synthetische geluiden(pop, house, r 'n b enzo..) niet te luisteren en op zoek te gaan naar echte instrumenten. Als drummer ga je opzoek naar de drumstellen, hier trok ik naar metal. Wat mij in de metal hield was de energie van de muziek, datgene wat mensen verwarren met agressie en drang om te vechten. Het zware en bombastische geluid en de hoge snelheden(ik luister dan ook geen doom ). Teksten zijn voor mij bijzaak en grunts hebben een percussieve waarde voor mij. Ik hou van metal! En veel andere muziek luister ik niet omdat dat gaat vervelen. [Dit bericht is gewijzigd door Audiophile op 29-06-2005 13:12] |
|
Omdat ik alle muziek luister en me niet beperk tot het hokje van metal. Metalheads zijn gay. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Nee man, het gaat om de gevechten tegen het kwaad en de victorie! |
|
Niets is lekkerder om dingen op verrot te beuken dan metal :D Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Tegen? Hmmmsss.... Ik luister zeker andere bands Born to bleed. Fighting to succeed. Build to endure what this world throws at me.. Mag ik u verder een boeketje haagsche bloemen aanbieden? |
|
quote: Ah, jij moet de grote boze draak zijn die ik zal verslaan met mijn blinkende zwaard der glorieuze overwinningen! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 29-06-2005 13:22] |
|
quote: Collumnystus But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: HHHIIIEEEEGGGHHH!!!! |
|
quote: Typo, je hebt boze ipv Roze draak geschreven. |
|
quote: Zo jammer is dat... als je toevallig een keer een ietwat moeilijker woord gebruikt, dat je dan gelijk voor nerd uitgemaakt wordt... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Waarom metal? Hoewel ik vrij selectief luister spreken over het algemeen de kracht en de spanning (geheimzinnigheid, of voor mijn part 'duisternis') in de muziek mij aan. Daar komt nog eens bij dat er in de metalscene (bij mijn weten) relatief veel capabele muzikanten rondlopen in vergelijking met andere genres - met alle goede muzikale gevolgen van dien. |
|
quote: Ghehehehe!!! Drummer nodig? |
|
Ik word er alleen een beetje zat van dat als je alleen maar metal luistert je wordt bestempelt als oogkleppendrager en kortzichtig. Zelfs door andere metalliefhebbers |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |