|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: hehe net zo kut als de clips van immortal en maniac butcher, daarom moeten bm bands nooit clips maken... Je moeder. |
|
Ah, lijstjes tijd dus!!!!!!! Hier wat redenen voor mij om o.a. Metal mooi te vinden: www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
ah daar kan ik me al wat meer bij aansluiten quote: dat is juist mn punt, muts (huhuhuh) in alle stijlen zijn er dingen die ik gaaf vind en daar zit amper wat daarvan bij edit: en ik zeg ook niet dat alles kut is he [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 22-10-2007 0:10] Je moeder. |
|
En mijn punt was juist dat dan je smaak knap prut is want het is een 'kwalitatief goed vertegenwoordigende' lijst, huhhuh Je kunt het er natuurlijk mee oneens zijn, maar dan trek ik eerder jouw smaak in twijfel She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik denk dat ik metal ben gaan luisteren door mn opvoeding..m'n pa luisterde wel eens rock, ik ben gewoon nog ietsje extremer gegaan However cruel the mirrors of sin - Remember beauty is found within... |
|
Metal heeft kracht, energie, emotie. Het is uitdagende muziek om te luisteren, niet voor iedereen weggelegd. |
|
Ik hou eigenlijk alleen van Happy Metal, dat is mij mannelijk en heftig genoeg. |
|
quote: En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: +1 |
|
Ik luister ook naar metal omdat het niet voor iedereen is weggelegd. |
|
Ik leg metal best redelijk vaak weg. Er is nog zoveel meer. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: :') Noem eens muziek die wel voor iedereen is weggelegd? Wat een gelul zeg. |
|
quote: http://www.dailymotion.com/video/x14up8_mc-hammer-u-cant-touch-this_ads Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Waarom metal? Waarom niet? Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Omdat het kan. =) |
|
Precies Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Pff, kinky. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Oeh, ik wist niet dat ik een reden moest hebben! We're never gonna survive unless.... we are a little crazy.... |
|
nou ja ik zal ongetwijfeld al iets geroepen hebben maar, metal is in vergelijking met de andere muziek die ik draai erg vol van détail. Er zit gewoon heel veel in. ik kan cappy black metal aan maar ook super techische schijt. concerten zijn ook gewoon vaak erg goed. Heb wel meer dingen naast metal live gezien en dat is vaak veel minder intens. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Ga dan gewoon klassieke muziek luisteren... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: dat doe ik ook zeker wel eens. Alleen ik dacht er ff niet aan goeje! IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Volgens mij ben ik nog niet helemaal wakker, ik las heel even "waarom mental?" http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Omdat de metal, net als veel andere muziekstijlen, veel goeie bands heeft voortgebracht. Aan het gedoe eromheen met kledingstijlen, lang haar en levensstijl heb ik echter nooit zo heel fanatiek meegedaan. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |