|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Powermetal is een zéér gewaardeerd genre hier. Sterkte alvast! |
|
quote: Nu je het zegt... “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: hehe moest toch ff weten waar het precies over ging |
|
quote: Ik heb 'm net toch ook maar ff gelezen... Dan weet ik tenminste ook waar het over gaat... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik luister het omdat het... Uhmm... Uhmmm... Goed is? The trend is dead. |
|
quote: Ik was even wat aan het teruglezen, maar dit was inderdaad mijn eerste reply in dit topic: quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
ik luister naar metal omdat de stilte te ondraaglijk is. De dreiging van rust in een onveilige wereld is fataal. alleen metal houdt me alert! METAL !!! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 03-06-2007 22:35] signature |
|
quote: Hank Marvin (The Shadows) John Lennon (The Beatles) John Fogerty (Creedence) Ferdi Jolij (Normaal) Noodles (The Offspring) Roy Orbison Buddy Holly Geen metalgitaristen, idd. En dáárom luister ik naar metal. Ik hou niet van brildragers. Bareuh... |
|
“Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
quote: uhum... signature |
|
Omdat er in die andere subculturen zoveel geweld en doodslag is, of generaliseer ik nu teveel? |
|
Metal, omdat het stoer is, DUH |
|
quote: en jij niet MUH anders heb je geen metal "nodig" signature |
|
opletten hiero komt mij fantastische beschrijving. Ik luister naar metal omdat ik er veel van me energie in kwijt kan. Woede die ik heb door alles wat ik mee maak in het dagelijks leven van me weg neemt. De Muziek gaat ook ergens over dat vind ik belangrijk en het zit goed in mekaar. Het is er dus voor mij wanneer het met me k't gaat daarom luister ik. Ook al wordt ik dan een buitenbeentje! |
|
Nou! Hulde! En 'een buitenbeentje zijn' creëer je zelf, dat wordt niet bepaald door je muzieksmaak. . ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: emo goth |
|
ik ben geen emo. snij me armen nie open hallo. En ik voel me geen buitenbeentje maar iedereen zegt dat ik een buitenbeentje ben. |
|
quote: echt wel . o zo'n zwart schaap in een wei vol met zwarte schapen. |
|
Ik luister naar metal omdat ik anders wil zijn. |
|
inderdaad die lust ik wel. |
|
Ik ben een beetje vreemd.... maar wel lekker |
|
Hard van buiten en ziltig zout van binnen |
|
Ach ik heb ook zo me vage kanten |
|
Op een dag hoorde ik tijdens het eindejaars toneelstuk "O Fortuna" (de Camina Burana cover daar van Therion) afgespeeld worden. Een vriend van me wist te vertellen dat het van een band die "Therion, of zoiets" is. Ik downloade die avond nog wat nummers om eens te zien of ze nog meer van die dingen hadden. De nummers die ik vond waren van Deggial en Theli, maar het nummer dat me het meeste aansprak was "Riders of Theli" (niet bepaald "klassiek beïnvloed"). Sindsdien ben ik naar steeds hardere metal gaan luisteren. Waarom? Omdat ik zo stilaan doof wordt :p. En, metal heeft iets meer gevoel in de muziek liggen dan meeste muziek nu. Buiten enkele genres, natuurlijk... And if we had only known it would last forever, we'd held hands, and let the snow bury us together. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |