|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Nee, van metal WORDT je juist stoer |
|
quote: Dan ben ik nu nog stoerder dan ik al was... |
|
quote: Een volle maand al! Mja, dit is dus hetgene wat er tegenwoordig fout gaat , ipv lekker rustig alles zelf te ontdekken, hupla! het net op en blazen hoe goed je metal wel vind, lijstje s van bandnamen uit het hoofd leren en die dan ergens neergooien .... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Waarom metal? Het gitaargeluid denk ik, wat me het meest aansprak, 14 jaar geleden. |
|
Ik luister al naar metal van mijn 13de, omdat ik het gewoon mooi vind en omdat ik muzieksoorten die vandaag veel gedraaid worden als aa (r) gh en bie en (c)rap strontvervelend haantjesgedrag vind, zowel in de vids als op plaat zelf.Altijd hetzelfde: 'Ik ben en heb de grootste, als ik jou omverschiet, ben jij de doodste...'Bullshit kortom Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Waarom niet? Mijn muzieksmaak is geen bewuste keuze geweest, het is iets waar ik ingerold ben. Andere genres spreken mij niet of minder aan. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 22-09-2005 10:10] Subtiel kamerolifantje |
|
Toen ik 13 was en Bolt Thrower hoorde voor het eerst bij een kameraad, zijn broer was metalfan. Dacht ik direct dit is het dat is nu 14 jaar geleden, en vind het nog steeds gaaf SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
op de radio op Studio Brussel metalopolis ontdekt. en na 23.00 was er even 'de poorten van de hel'. Dat was het begin. Klonk zo vertrouwd, liefde op het eerste gehoor... nooit meer weggegaan. integendeel, verslaafd aan geraakt, pure sublimatie, hielp zo goed bij disociëren... gaat nooit meer weg signature |
|
quote: Bij mij hetzelfde, maar eerder uit desinteresse voor top40 muziek en toen bij een maat van mij Pantera - Vulgar Display Of Power gehoord. Sinds dien zo goed als niks anders dan metal gaan luisteren en dat is al 8 jaar (?) geleden ofzo "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Waha ... kijk ik weer en meteen een hele lijst ... nou ja ... ff voor de duidelijkheid... ik ben GEEN HOMO .. ok? en waarom metal ? ik heb gemerkt dat ik goed kan opschieten met mensen die dat ook luisteren ... daardoor ben ik er ook naar gaan luisteren... Radio Online : Metal http://online.radiostream.nl |
|
testing (again).... Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: damn... ben jij even nieuw zeg signature |
|
quote: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/479149/25 signature |
|
waarom metal?? Omdat ik, heel simpel, gewoon geen smaak heb. Dan heb ik het nog niet eens over grindcore, Ome Henk, noise, Nina Simone en Ede Staal. Wat een kut vraag trouwens. LAAT ONS MET RUST! [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 22-09-2005 21:12] Suck my piss |
|
quote: Nina Simone is d0pe shizzle "I got life" Metal is voor homo's, zelfde met lang haar en zwarte shirts. I am the 1%. |
|
Waarom metal? Metal pakt alles samen eigenlijk, agressie, bepaalde visie die mij persoonlijk interesseren (zoals anti-religieuse visies),meestal is het op een enkele band na muziek die gemaakt is op eigen kracht zonder alteveel electronica en poespas erbij. Donkerheid spreekt mij absoluut aan, metal is voor mij de ultieme uitlaatklep en niet alleen muziekstroming maar een allendaagse beschouwing van de verwerpelijkheid die leven heet (schoot me zo maar even te binnen, oeps) Maar toch de andere stromingen vind ik ruk, draait allemaal om geld, populariteit en wie de grootste smoel heeft of het hoogst in de top 40 geplaatst staat.... STAY TRUE TO THE SCENE! an evil incarnation of DEATH! |
|
quote: Sorry voor de quote maar, ik moet nu toch aan metal denken.. Suck my piss |
|
quote: Je hebt ook niet helemaal ongelijk, verschil is dat het vaak in de metalscene wat achter de schermen blijft (niet altijd!) en dat populaire acts dit altijd zo breed mogelijk willen laten zien. an evil incarnation of DEATH! |
|
Waarom metal?? Gewoon omdat het kan On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: Als in waarom niet? |
|
quote: Was ook een soort geintje even geleden in het fototopic. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Waarom metal?? Alleen al vanwege de scheurende gitaren en de vette drumpartijen. Tel daar een schreeuwende zanger(es) bij op en je hebt toch de perfecte sound om bij te relaxen na een stressige werkdag? [Dit bericht is gewijzigd door Rebo op 22-09-2005 23:25] |
|
quote: en dat voor een eerste post R3b0 is teh sith signature |
|
omdat het een stijl is waarin je gerespecteerd wordt zoals je bent en niet zoals anderen willen dat je bent... en natuurlijk omdat als je de gitaarsolos hoort en de drum dan ben ik temminste meteen verkocht... wel moet de zanger nog een beetje kunnen zingen want ander tja dan verpest de stem gewoon de muziek en dat is niet de bedoeling... |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |