|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Hey, ik ben nieuw hier, heb me net aangemeld. ik luister nu een maand naar metal. ( voorheen hardcore/hardstyle/hardtrance ) dus ook al muziek die door veel mensen als kabaal word gezien. waarom metal... weet niet ... vind het nu gewoon mooi... ( vind trouwens niks meer aan die hardcore die ik toen luisterde ) maja ... Radio Online : Metal http://online.radiostream.nl |
|
Hou je van mannen? |
|
Hoe oud ben je? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Hey bemoei je er niet mee. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ey dude .. gewoon constatering .. don't get jealous |
|
Tsssk... Versch vlees, en IK ben de 1e! |
|
hahaha "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:Speciaal voor jou, lekkere anuskogel van me |
|
Rugridders "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
*sluit achteraan* (voor Jenje) Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Wh00h00000000!!! |
|
Nou Andre666, heb je MSN? Ben wel in voor een flinke pot gay-cybersex namelijk |
|
quote:Paardje |
|
quote:Hoeft niet hoor Andre. We beginnen rustig aan. Laat die Snaack je maar opgeilen. Waar woon je? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
daarom metal Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
Jij bent vrouwelijk ... no fun |
|
quote: SLET! |
|
darmtoeristen metallers zijn mensen met sociale vaardigheidsproblemen signature |
|
mijn mama en papa riepen altijd tegen elkaar, en tegen mij ook. En thuis was er altijd een grimmig sfeertje. Toch hield ik er wel van. Ik vind het allemaal ook terug in metal. hihihi signature |
|
quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Die mp3... |
|
quote: danku al denk ik niet dat nine inch nails onder metal valt signature |
|
Wel lange mouwen. Maar geen metal. Hooguit kopspijkers. |
|
Ik luister naar metal omdat ik zo stoer ben. Is dat een goede reden? |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |