|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Mee eens, maar die bands die je noemt (minus SYL) vind ik daar schoolvoorbeelden van ... |
|
quote: omdat ze christelijk zijn zeker? Vind het geen superband maar op tijd en stond wel eens te pruimen. |
|
quote:Van Emperor luister ik dan ook alleen maar Anthems en Prometheus. En voor de andere bands geldt ook, ik vindn niet elk nummer gaaf, maar alleen de nummers met een gaaf idee erachter. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Nee de muziek is gewoon slap ... |
|
quote:Hee disrespectre, wil je tandjes tuffen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:Zijn ze christelijk? Dat verklaard veel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: vechteuh, vechteuh.... (de spanningen lopen hoog op de laatse tijd op ZM) |
|
quote:Wat wil je, met zo'n agressieve jongen als ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote:ach kakkertjes zijn altijd scharminkels, dus ik zet mijn geld op spectre ... |
|
Lyrics van Awake "Awake Jesus Christ, the world must survive" Ze willen gewoon Jezus summonen! =O Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote:Daarom zegt hij het ook Baantjer , Zm wordt een beetje humorloos [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-10-2006 13:53] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Als kakker vecht ik natuurlijk niet eerlijk... Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: zo rap zal onze jezus niet wakker worden, wees gerust. |
|
Wel met bloedoffers natuurlijk! Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: quote: Weten we ook weer dat Misanthrope gewoon een Relirocker is Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jesus will save us all! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Het strookt echter niet helemaal met je Jodenhart, wel? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Vergeet niet dat Jezus een Jood was. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Ik ben geen Jood! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Nee, jij bent ZelThoRZOrrrrr. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: aka Jezus. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:Jezus dronk wijn, geen breezah! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Jezus in me band! |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |