|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Ten eerste luister ik alles (behalve nederlandstalig dat niet metal is), niet alleen metal. Metal is opzwepend, energiek, dramatisch en de beste muzikanten wereldwijd maken metal, ik hou namelijk van muziek waardoor ik respect op kan brengen voor degeen die het speelt/geschreven heeft. Overigens luister ik liefst naar metal die echt ergens over gaat, maar het aantal artiesten die teksten schrijven die echt ergens over gaan is relatief wel gewoon groter bij metal bands dan bij top40 bands. Voor de rest spreekt het me aan dat het een uitlaatklep is, en dat ik lekker compleet uit mijn dak kan gaan (wanneer ik daar zin in heb) zonder dat er een randmongool naar me staat te kijken alsof ik gestoord ben omdat ik niet de nieuwste dans-hype nadoe. Okee, ik heb een kutleven gehad, maar kan me moeilijk voorstellen dat dat de reden is dat ik metal waardeer, omdat ik zowel metal luister als ik depri ben als wanneer ik vrolijk ben, ik luister gewoon andere bands wanneer mijn gemoedstoestand anders is. Ben gewoon via Elvis, AC/DC, Metallica en Guns & Roses bij Slayer uitgekomen... en toen doorgegaan naar Dimmu Borgir, Cannibal Corpse enzo. Ben de laatste tijd toch weer aan het dimmen geweest (denk de afgelopen twee jaar weer meer Jazz, Blues en Klassiek gaan luisteren), maar.... toen ik laatst Infernal Torment opzette wist ik meteen weer wat ik er nou zo cool aan vond. En uiteraard meespelen in Perdishon en zo lekker hard kunnen raggen op mijn bas.... het is gewoon goed voor de gezondheid om alle negatieve zooi die je (vanzelf) meekrijgt uit je leven/omgeving/waar dan ook d'r gewoon flink uit te laten. [Dit bericht is gewijzigd door Rouwend in de Mist op 12-06-2007 4:38] check out: www.myspace.com/darkreign1 |
|
Lees de Flair volgende week weer met de boeiende fictie van RidM! |
|
De gewone man spelfout weggehaald... |
|
EiGenLIjk hOu iK NIet vaN meTAl, maAR K wIL r gRAag BiJHorEn... En aLS K dAN zEg DAt k mETAl goED VInd kAN K OOk oP zM koMU eN POstEn! SLIPKNOT RULES!!!!!! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Hey Staalman! |
|
Hey Jenje! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Zeg muppet, 'this life can always better'? Je Engels ook. quote: [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-06-2007 8:58] Subtiel kamerolifantje |
|
Oh Stigma, wat ben je weer grof vandaag tegen die kleine jochies! Durf je wel! |
|
Het is een meisje volgens haar profiel. Niet dat ik daarom minder aardig ben natuurlijk. Ik geef haar enkel een vriendelijk advies en een steuntje in de rug om beter op te letten op school. Sjeempie. Ochtendhumeur ftw en tijd voor koffie. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 12-06-2007 9:05] Subtiel kamerolifantje |
|
meisje? hmm nevermind, dis die bitch. |
|
quote: Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Haar Nederlands overigens ook. |
|
spelfauten zijn metal. Daarom metal misschien? Zenial |
|
Omdat ik hoorde dat mensen in de metal wel lief waren en vriendjes met mij wouden zijn Life doesn't get much better than this! |
|
Waarom metal? Omdat het zacht nog hard klinkt misschien? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote:Precies |
|
ijzertekort signature |
|
This is the RidM of the night!! |
|
waarom luister ik naar metal: -ik vind het mooier dan elk ander genre -ik vind de thema's in de muziek terug in de thema's van mijn tekeningen. -ik ben ondanks dat ik al heel m'n leven met reggae kerels op school zit blijven naar metal luisteren. -ik vind de kleding die vaak met de subcultuur gepaard gaat veel mooier dan andere kledingstijlen putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
quote: Ja, maar waarom? |
|
quote: jah, das wel pech hebben dan blijven zoeken, mischien wil iemand wel je vriendje zijn putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
quote: omdat m'n geest er op ingesteld staat, en het is m'n lot [Dit bericht is gewijzigd door wouter 666 op 27-08-2007 20:49] putting the laughter in manslaughter since 1991 |
|
quote:Veelste makkelijk antwoord, met zweven komt je niet zo makkelijk weg... |
|
Euh... omdat het kan? www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |