|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Hier momenteel alleen nog ouwe prog, Savatage en Therapy? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Kennelijk is metal voor mij een goede manier om mijn agressie op gezonde wijze te kanaliseren. Verder schrijven metalbands vaker nummers met goede melodieën en krachtige emoties en ben ik opgevoed met stevige gitaarmuziek. Daarom dus. no text supplied |
|
quote: ik deed het een paar jaar geleden altijd op sonata arctica, lekkere ritmes, behalve die ballades dan. nu trainen op ouwe thrash is zalig! en als het echt zwaar wordt vette death. Voor in de file doom, anders word ik agressief en de rest van de tijd Black. Als er bezoek is wordt dat meestal genre dark tranquillity-sentenced-my dying bride andere muziek is zoooo irritant, eender welke. Behalve wat noise, dat is bedoeld om irritant te zijn, very true! En industrial en breakcore, postmoderne emoklanken signature |
|
Neuken op muziek? Ik wil slurpende en kletsende geluiden horen en smerige praat uitslaan, vergezelt van de nodige oohs en aahs. Ik heb nooit de behoefte gevoeld om een CD op te zetten bij het neuken. Ik vind het vreemd dat mensen dat doen. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: Ik heb eerder zin om bij extremere metal te gaan moshen. In plaats om bij teksten als: fuck you all, iemand te gaan verwennen |
|
quote: Wat was dat lekker de eerste keer op cannibal corpse, eindelijk een chick die zich er niets van aantrok dat er iets stond te burrelen in de hoek van de kamer. En dan die uptempo nummer, jezelf es overtreffen met heupgedreven-dubbelbassdrumritmes. Natuurlijk, als er daar zo een bierpul voor hangt te zwengelen is dat wat moeilijker... Wat ook massaal intens is, is wanneer je echt grauw spul opzet genre Xasthur of Khanate of zo , keihard, dat heeft hetzelfde effect als neuken in een pikdonkere kamer, je orgaan is totaal ontregeld tijdens de acts of doing it. creepy and jummie signature |
|
eh wij doen het met nos journaal en gtst |
|
quote: hoe kun je , met zoveel onrecht in de wereld. Is het niet verwarrend als je met een stijve zit te kijken naar babylijkjes in Soedan en Bush die zegt dat hij inzit met het milieu en zo? signature |
|
hehe altijd met de rug naar toe dus ginne last van |
|
??? dus jij doet altijd het lepelstandje? nice trouwens, altijd die kritiek op metal-lyrics, zet je tv es aan, veel ergere zaken op tv . moord, pedofilie,... om dan nog maar te zwijgen van die afschuwelijke beelden op kleurlingzenders MTV en TMF signature |
|
Waarom metal? Is opeens veranderd in Waarom neuken met metal? Hahaha, geniaal die prachtige plotwendingen soms in topics, Hollywood zou er veel van kunnen leren. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
ja, soms denk ik wel eens, metal of neuken? of metal of wc-bezoek, of metal of eten... metal en eten is ook leuk, erwtengorgelen met Immortal escargots op God of emptiness evoken bij fondue... signature |
|
Welke metal zou het beste om te poepen zijn? |
|
Lugubrum's Bruyne Troon naturlijk, wat een vraag. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja of voor de vrouwen een paar dagen per maand Blood Red Throne? Nee niet grappig.. |
|
hmmz metal is wel lekker om mee te klussen Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Ga slapen of kom op MSN http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: wrah! ik moet nog een Larpkostuum afmaken en trouwens mijn takkemsn doet het weer eens niet Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: kreator Mijn lounge liefhebbende oudere broer kwam binnen toen ik heel relax kreator ophad. Hij blerde meteen. Van deze muziek moet je poepen. Echt m'n blaas houd het nu niet meer. Mijn kringspieren beginnen zich al samen te trekken. |
|
quote: Hey als je seks hebt dan is er toch niets wat je kan afleiden? Metal kan daar prima bij. Behalve als het powermetal/nu metal whatever is. Daar irriteer ik me altijd aan Waarom metal??? tja weet het niet. Dat is gewoon waar ik gevoelsmatig het meeste mee heb. De kick, het gevoel, oprechte muziek. Als je niet van metal houdt maak je het ook niet. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote: idd Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Waarom metal? Wat is dat nu voor een vraag? Je leeft of je leeft niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Je moeder!!!!!!!!!!!!!!! |
|
quote: Orgasmes uitstellen en zo. Babylijkjes doen het altijd goed. |
|
quote:Waarom metal? Waarom niet?! Ik weet niet hoe 'metal' het is maar na een minuut zitten er in dit nummer wel lekkere geluiden om bij te schijten Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |