|
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 | ||||
Auteur: |
|
|
Gitaar! Daar begon het mee. Ik ging gitaar spelen, en vond metal gewoon een van de meest interessante dingen om te kunnen spelen. Speel nu ongeveer drie jaar en vind't nog steeds heel vet. |
|
quote: Waarom: das heel duidelijk, dat gezwijmel en gezeik van tegenwoordig geeft me gewoon weg neigingen. Daarnaast was ik altijd al geboeit door draken, vampieren, elfen en al dat andere wat onder fantasay valt. mystieke dingen boeien me. en tja metal....hmmm tis een feeling bij me denk ik, vond als kind al dat de muziek een tikketje te langzaam ging... |
|
mijn broer luisterd het heel veel vond het toen nog maar niks. toen ik een jaar of 11 was wou ik een cd'tje kopen, omdat ik de muziek op de radio maar niks vond. ik kwam uit op greenday heb ik helemaal grijs gedraait, maar vond het uit eindelijk niet ruig genoeg ik miste iets. en toen heb ik cdtje van mn broer geleend (dimmu borgir - Puritanical Euphoric Misanthropia) en vond dat eigelijk best vet. heerlijk dat geschreeuw, de rauwe gitaar rifjes en de snelle drums. |
|
Gewoon, omdat het kan. [Dit bericht is gewijzigd door stigma op 03-06-2007 16:55] Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Draken? Vampieren? Elfen? Wanneer ga je naar echte metal luisteren? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Metal trekt écht nerds aan zeg.... Subtiel kamerolifantje |
|
Slechte jeugd. |
|
Gatverdamme nou zeg. Ik denk dat ik er maar mee stop, slecht voor mijn sex appeal. |
|
quote: En ik maar denken dat ik geen nerd meer was zonder bril... |
|
Ik heb nooit een bril gehad en ik ben toch een nerd. “Leef met vlag en wimpel, maar houd het simpel’ |
|
metal is een oorwendige pseudo-katharsis. Het is een negatief van wat zen is, niet het omgekeerde of het tegengestelde, maar het negatief, zelfde werking, andere kant op zoals min maal min plus wordt signature |
|
Hypnos = chaos Met zijn punten en wisselende hoofdletter gebruik. Daarom ben ik metal gaan luisteren. |
|
quote: Ja maar jij bent gitarist, ooit een gitarist met een bril gezien, op Clapton na? |
|
quote: Hey jij zat toch een paar weken zonder Internet? Wanneer begint dat? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: ey hallo ben een meisje....im allowed to have a weak side en daarnaast kheb geen namen genoemt, en DAARNAAST nerd zijn is tegenwoordig in....geloof ik but than again ben geen nerd..... jah ben goed in mezelf tegen spreken |
|
quote: quote: me going on psych vacation.. eufemistisch uitgedrukt dan. allemaal door die metal of toch niet? signature |
|
quote: In het kader van emancipatie kan je je dus niet meer verschuilen achter die smoes. Het wordt een soort gelegenheids affaire dat hele vrouwenemancipatie gelul. P "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Het komt gewoon door de Baroeg, ik weet het zeker. En stiekem luister ik geen metal omdat Hypnos chaos is, maar omdat de mannen daar lang haar hebben De muziek is uiteraard kut. |
|
quote: Click click. Bang. |
|
quote: En weg is het vuil. |
|
quote: Dit vind ik nu zo schattig aan n00b'jes... Dat ze er nog op in gaan ook. Als ik niet meer reageer, ik ben even een excuus voor mijn Rhapsody-cd's aan het verzinnen... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Maar goed dat ikgeen nerd meer ben, straks was ik nog in.. |
|
quote: http://whogivesafuck.nl/?id=1514 beter signature |
|
ach ja ik geef alleen mijn antwoord op dit topic, als jullie die mening niet aan staat is dat jullie probleem besides de topic maker begon zelf over draken enzo ik antwoord alleen ben geen mee loper zoals jullie prolly nu denken :S |
Dit topic is 30 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |