|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hee Martijn, kut zeg.. weer vertrek van leden. Succes met zoeken! |
|
ik zoekt band Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: *15 *midwoud *gitaar *haaah rock geen idee Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: waarom lieg je dan met je leeftijd in je profiel? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: had ik zin in ik ben ook niet et kerst jarig lol Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
OWNED!!ONE!11!!! |
|
quote: van teveel liegen gaat je neus naar beneden groeien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: ?????????????????????????????? Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: En waar de fuck moge dat in de buurt liggen? Welke stad? quote: Je wilt een band beginnen, maar je weet niet wat voor soort muziek? WTF... Ik zoek een partner, maar ik weet nog niet wat voor geslacht! |
|
quote: "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: hoorn Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
On-smegging-topic already. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Blijkbaar moet ik niet op ZM zijn om bandleden te zoeken. Ik maak eerst (sorry was niet op de hoogte van de regels) een nieuw topic aan wat vervolgens bruut geclosed wordt, maar men laat het wel toe dat een topic volledig offtopic wordt dicht gespammed. |
|
boo-fucking-hoo |
|
quote: www.gitaarnet.nl daar al gepost? Grtz, Conrad |
|
quote: |
|
quote: Volgens mij is kerst op 25 en 26 december, niet op de 24e, maar dat kan wel eens anders zijn in Midwoud? KICK gezocht: bassist en evt. 2e gitarist!! Wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse)? We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, Angel Corpse, Deeds of Flesh, Hate Eternal, Dying Fetus, Disgorge(USA), Krisiun etc. Oftewel een combinatie van lompe u.s. death en snelle blasts. Het zou fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben, oefenen kan in overleg doordeweeks, en evt. op zondag. Omgeving: Den Haag, Rotterdam, Leiden. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com Ik leen mijzelf overigens ook uit voor andere projecten als gitarist/bassist/grunter (death metal). [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 01-10-2005 16:30] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
quote: zat ik er toch niet zo ver naast met 1993 "There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by." |
|
quote: [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Hmm, Ik moet zeggen dat ik helaas niet volledig voldoe aan je Criteria, maar dat de muziekstijl me geweldig aanspreekt. You have Just Named My Favorite Bands Waar kan ik jullie band een keer zien? Ben wel benieuwd naar die combi van Symphony X en In Flames |
|
Lieve drummers van Nederland, Waar zijn jullie ?? Wij ( zanger, bassist en gitarist ) zoeken NOG STEEDS een drummer die hardcore kan drummen in de stijl van Sick Of It All, Madball,Cro Mags en dat soort spul.Als er een drummer is die dit spul kan drummen en zin heeft om wat herrie te gaan schoppen : mail ff naar posercrusher1@hotmail.com ( en nu maar hopen dat dit helpt.. Fuck the world and fuck you |
|
Zoek ook nog steeds een band |
|
quote: balen voor je...volgens mij ben jij al bezig om een band te zoeken sinds de oprichting van dit forum.lullig voor je. Fuck the world and fuck you |
|
Nee hoor |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |