|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: tis een ze!! |
|
quote:cool! benieuwd man, mp3's toevallig? |
|
quote:vet man! 't zal mij benieuwen |
|
quote: Eerst een drummer iig!! |
|
yeah, suc6 |
|
Mij zal 't ook benieuwen. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Black metal band omg. Gouda zoekt snelle db drummer. We oefenen op zondagmiddag van 11 tot 3. Reacties gaarne naar serathesta@gmail.com mamma, geef me een mes |
|
Gitarist en evt. zanger omg. Zuid Limburg zoekt band. Liefst thrash metal (old school of met invloeden uit andere metalgenres)of metal met invloeden uit veel verschillende stromingen (denk aan Opeth, Disillusion, Into Eternity etc.) Of ik kan het ook anders zeggen: Band zoekt drummer, bassist, 2e gitarist en evt. zanger. Genre, thrash metal met invloeden uit andere stromingen (niet alleen maar puur thrash maar ook invloeden uit de death en progrock scnene). Ik heb nog geen songs klaar maar wel ideeën in mijn hoofd, ik heb alleen een band nodig waarmee ik deze ideeën samen kan uitwerken. Laat maar horen! Reageren hier op het forum of via de mail (zie profiel). |
|
ZANGER GEZOCHT!!!!! We zijn op zoek naar een gevorderde zanger tussen de 16 en de 21 jaar voor een progressive-rock/metal project. Wij zijn 6 muzikanten (gitaren, bass, drums, keyboards en thin-whistle), en we spelen grotendeels eigen nummers. Eigen inbreng stellen wij op prijs, voor ons is het belangrijk om plezier te hebben in muziek maken. Onze grootste invloed is Dream Theater. Omgeving nijmegen. Dus als dit je aanspreekt stuur een e-mail naar: jonathan.lemmens@gmail.com |
|
Hallo, ik ben 23, kom uit Rotterdam, en zoek aldaar een band om in te drummen. Stijl; hardcore/thrash metal. Ik ben geen superdrummer, maar gewoon simpel beuken! In bezit van een drumstel. Laat wat van je horen! |
|
quote: Bassist, slaggitarist en drummer gevonden!! Voor deze band zoek ik alleen nog een leadgitarist! (omgeving Zwolle/Utrecht) Wie o wie wil ons team gaan versterken? |
|
quote: Definiëer "simpel beuken"? Ik zoek nog een drummer namelijk, omgeving R'dam, (technische) death/thrash. At the gates/ Death achtige herrie. |
|
Wat ik simpel beuken noem is polka/groove, ik ben geen technische drummer, of althans, nog niet, dat ligt in de toekomst. Ik neem aan dat als je technische death/thrash wilt gaan spelen dat je dan meer de Gene Hogland Death-periode bedoelt dan de Chris Reifert Death-periode. [Dit bericht is gewijzigd door drummert1982 op 11-11-2005 10:25] |
|
Yeap. Wij hebben trouwens al een aantal nummers af. Als je wilt horen, drop me ff een mailtje. Misschien wel zo leuk een keertje te spelen! |
|
quote: Dat Zwolle/Utrecht verhaal verknalt 't al voor mij, helaas. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: FRNKKKKK |
|
Niemand in Groningen/Drenthe een grunt nodig? Iemand? Nu in de aanbieding .... |
|
quote: Kan je niet drummen? |
|
quote:Als jullie ook heel beroerd zijn wel |
|
quote: Zonder drummer zijn we superberoerd. Nou ok, valt ook wel weer mee volgens mij. |
|
quote: hehe, ben je al zo ver dan?? ben benieuwd de aankomende les |
|
quote: Tuurlijk joh, ik heb ondertussen die Malmsteen-kerel al weer wat dingen uit moeten leggen.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: oooh die |
|
quote: Belde ie me vorige week op, zei ie 'Paul, I need your help!', dus IK zeg, 'Yngwie, look, let's face it, you just suck' en toen zei HIJ weer 'Please Paul! Please!' en toen zei ik 'Oh alright then, Yngwie, fly over and I'll show you how it's done' en toen zei hij 'Oh thank you Paul!'.. Dus.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |