|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: EN SCHOP!!! En een stukje van een nieuwe schets: http://project.metalfan.nl/MYSTIC_schets.mp3 When your people matter, menstrual health matters |
|
gezocht: bassist en evt. 2e gitarist!! Wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse)? We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, Angel Corpse, Deeds of Flesh, Hate Eternal, Dying Fetus, Disgorge(USA), Krisiun etc. Oftewel een combinatie van lompe u.s. death en snelle blasts. Het zou fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben, oefenen kan in overleg doordeweeks, en evt. op zondag. Omgeving: Den Haag, Rotterdam, Leiden. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com Ik leen mijzelf overigens ook uit voor andere projecten als gitarist/bassist/grunter (death metal). (Dank u Lain voor de correctie) [Dit bericht is gewijzigd door Teringlijer op 22-09-2005 15:54] OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
misschien handig om er bij te zeggen waar het is? Bruce Banner |
|
Wij, Slayer, zoeken een 2e gitarist. Repetities in Zwolle op wo.avond. Meer info : http://www.americanrecordings.com/slayer/ Oh ja YAY we krijgen komende week en de week er op gitaristen op autitie En je kent er 1tje van zag ik, Lain [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-09-2005 11:46] |
|
quote: Heb je misschien wat tabs en/of nummers zodat ik kan zien op welk niveau jullie zitten? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Gezocht : Kloon van Gene Hoglan voor een melodic death/ gothenburg band. Repeteren indien nodig, we werken vooral via internet (uitwisselen van tablaturen en muziek). Wij komen trouwens uit de regio R'dam, maar aangezien we waarschijnlijk toch niet wekelijks gaan oefenen maakt het weinig uit waar je woont. Onze leeftijd : 23-26 jaar. Hou oud jij bent maakt niet veel uit, (drum)kwaliteit telt. Interesse? Zie profiel voor mail |
|
[quote]Op 23 augustus 2005 21:00 schreef mental het volgende: gezocht : drummer voor old school hardcore band, stijl : Sick Of It All, Madball en dat soort bands. Eerst wat coverzooi dan eigen spul. oefenruimte Rotterdam, Waterfront. e mail : posercrusher1@hotmail.com Nog maar een keer dan.Zijn drummers uitgestorven ofzo ?!? Fuck the world and fuck you |
|
Nee hoor, ze wonen blijkbaar niet in jou regio |
|
Mooi klote ja |
|
ENFORCER zoekt nog steeds een goeie strakke drummer old school thrash/speed metal style! email: detente1976@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door enforcer op 23-09-2005 19:25] |
|
@ Enforcer, succes met zoeken. Jullie ook al lang bezig ?? Ruk drummers. Maar ja, een HC band met een drumcompu klinkt niet. Fuck the world and fuck you |
|
quote: ja...ken jij niet iemand ?? Fuck the world and fuck you |
|
Ik drum, en wil best in een band drummen, maar ik kan alleen maar heel snel drummen en verder totaal niets hehe... ow en ik heb alleen een drumstel met gaasvellen Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
ik zoek een band die nog geen chordgitaariste en leadzangeres heeft 12/14 jaar ofcorse... Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: Heeeeel misschien ken ik wel iemand voor je.. Hij drumt in een HC/punk band, All for nothing, misschien ken je die wel? Ik zie hem maandag op drumles, dan vraag ik wel of hij evt. interesse heeft in nog een bandje. quote: Hé, cool dat je zo jong al met muziek bezig bent Kan je niet via de muziekschool met mensen van jouw leeftijd in contact komen ofzo? |
|
Metal band is op zoek naar een creatieve en zeer gemotiveerde: - drummer (m/v) - toetsenist (m/v) Repetities vinden plaats in Venlo (Limburg). Voor meer info neem contact met mij op! DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
|
Vage omschrijving.. wat denk je van genre, samenstelling, repertoire.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
[quote]Op 23 september 2005 20:51 schreef Snaack het volgende: Heeeeel misschien ken ik wel iemand voor je.. Hij drumt in een HC/punk band, All for nothing, misschien ken je die wel? Ik zie hem maandag op drumles, dan vraag ik wel of hij evt. interesse heeft in nog een bandje. Hell fucking yeah, dat zou tof zijn man. Ruben wil eventueel ook wel proberen maar weet niet of ie hc aan kan, hij is doom metal gewend dus vandaar,maar als die dude het zou willen doen. Vet !! Als ie het doet krijg je van mij een krat bier !!!! Fuck the world and fuck you |
|
[quote]Op 23 september 2005 12:52 schreef Madthijs het volgende: Gezocht : Kloon van Gene Hoglan voor een melodic death/ gothenburg band. Repeteren indien nodig, we werken vooral via internet (uitwisselen van tablaturen en muziek). Wij komen trouwens uit de regio R'dam, maar aangezien we waarschijnlijk toch niet wekelijks gaan oefenen maakt het weinig uit waar je woont. AAAh, zou ik ook zeggen als je zo een drmmmer nodig hebt, wacht maar tot ie in Groningen woont en jullie zijn reiskosten kunnen betalen, maar Snaack zit in jouw band, volgens mij, dwing hem gewoon om die drumpartijen in te spelen man !!!! hehhe, grappig, ik ben dronken en zit me wezenloos te typen WHAHAHA. Fuck the world and fuck you |
|
maar ik meende het van die hc drummer snaack, als die gast bij ons komt drummen, dan krijg jij van mij een krat bier naar keuze, zolang je geen heineken drinkt naturlich. SHHHHHHHHHHIIIIT!!! Fuck the world and fuck you |
|
En nee, all for nothing ken ik niet, zal eens rondzwalken op internet of ik hun site vinden kan. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Ja.. en wat wil je daar dan mee als je ze gevonden hebt? Of was dit een 'jezelf aanbieden gevalletje'? 12/14 jaar ervaring? Of een band met kindertjes van 12 tot 14 jaar? |
|
quote: en hoe zit t met Symmetry?? of is t Symmetriest... |
|
quote: Ik kan wel Slayer roepen en luchtgitaar spelen, is dat ook goed? Maarre ja, 2e gitarist gevonden dus? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |