|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
[Band gezocht] Drummer met 2 jaar ervaring zoekt black metal bandje. Ik beheers doublebase. Contact via deurb3l@hotmail.com (ook msn adres, dus toevoegen maar). Woonachtig in omgeving Utrecht, dus gelieve daar in de buurt ook te repeteren. [Dit bericht is gewijzigd door Revian. op 08-04-2006 8:50] Sjongejonge stomme lul, het is hier toch kei vaak boven nul?! |
|
quote: Eénmalig? Wil dat zeggen dat je NIET bent aangenomen? |
|
quote: hehe, we hebben er nog 2 op auditie!! Maar Raj heeft een geweldig gedaan hoor |
|
Als er nog een bandje in de omgeving Rotterdam een (7-snarige) gitarist nodig heeft dan hoor ik het graag via het mailadres in mijn profiel! (speel zo'n 3,5 jaar en heb podium ervaring) Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: *leest net het bericht op de website van X-tinXion* Dat is wel gezellig gegaan volgens mij... Drummer nodig? |
|
't is wel op 1 april gepost he |
|
Voor een pas opgerichte black metal band zoek ik nog een zanger (scream en liefst ook grunt)Omgeving Zuid-Holland. Oefenen in Reeuwijk op maandag van 6 tot 8. Invloeden: Watain, Deathspell Omega, The Legion, Gorgoroth, Marduk, 1349 Leeftijd: rond de 20 Een paar rehearsal mp3tjes zijn te verkrijgen via de mail. serathesta@gmail.com mamma, geef me een mes |
|
kun je het beter op fmp666.com of krieg.warlust.net proberen als je serieuze muzikanten zoekt Je moeder. |
|
quote: danke. ik zal ff kijken mamma, geef me een mes |
|
maar in zuid holland loopt zat volk rond voor zover ik weet, wel allemaal met al 3 bands maar goed hehe Je moeder. |
|
Lopen hier geen serieuze mensen dan? Ik zoek medejodelaars trouwens |
|
quote: Yep, dat hebben we gemerkt, iedereen die niet klinkt als een verdrinkende cavia lijkt al een vol schema te hebben (of vindt het zielig ons te vertellen dat we een stel posers zijn waar ze niet bij in de band willen Ik kom haast nooit op fora..maar ga overal es wat rondposten en wie weet vinden we iemand op deze manier. mamma, geef me een mes |
|
Gemotiveerde bassist zoekt band. Iemand die nog een bassist in het noorden(Groningen, Assen) zoekt? Ik ben 17 jaar en redelijke ervaren, ik treed regelmatig op met mijn andere band. Daarbij ben ik ook theoretisch onderlegd, ik zit al zo'n 2 jaar op les. Mijn invloeden zijn: Atheist, Jean Baudin, Megadeth, Dream Theater, Annihilator, Arcturus, Testament, Mr Big, Racer X en ga zo maar door. Ik speel op een Dingwall-Afterburner. |
|
2 gitaristen (24 en 21 jaar) zoeken gemotiveerde muzikanten die zin hebben om eens een nieuwe pot originele muziek te maken. Zelf zijn we helemaal gek van bands als: Opeth, Neurosis, Isis, Dillinger Escape Plan, Crowbar, Mastodon, Death, Burst enz De meer vernieuwende bands dus. We weten niet hoe we dit soort stijlen precies willen koppelen, maar we willen dan ook een band met muzikaal lef formeren. Keyword is progressief. Wij zijn op zoek naar: Drummer Bassist Vocalist Het liefst hebben wij muzikanten met al een x-aantal jaar speelervaring, enige band-ervaring is een pre. Wonen in de buurt van Utrecht is voor oefenen (ergens in Utrecht) wel zo handig. dus laat je horen als dit je wat lijkt! (al reeds geschreven muziek kan worden verstuurd, in powertab file of anders gewoon simpele opname) [Dit bericht is gewijzigd door Klastaboelos op 11-04-2006 0:45] |
|
quote: hehe da6t zal het zijn succes iig! Je moeder. |
|
quote:Hmm klinkt erg interessant ... heb je mail adres? |
|
Ik weet dat het vroeg is, maar het staat toch echt gewoon in zijn profiel, Jenje. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ja hallo, voor 10 uur ben ik net een goth, dan werkt maar 1 hersencel, en die heb ik nodig om te ademen ... |
|
quote: Zei jenje badend in zijn eigen uitwerpselen... |
|
Edit: ik ben sloom [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-04-2006 9:23] |
|
quote:Wie roept hier:"Anale fixatie?" |
|
ANALE FIXATIE! Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
Ik zeg maar! Stelletje latente homo's! |
|
@Sargatanas: Wat voor stijl denk je ongeveer te spelen? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |