|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
te ver |
|
Fatalism zoekt met spoed een 2e (slag) gitarist! Stijl: Melodieuze heavy/black metal. Invloeden: Children of Bodom, Dissection, Dimmu Borgir. We oefen meestal op maandag- of woensdagavond in de "Rock Supplies" in Amsterdam. We zoeken iemand die snel en strak is (18-28 jaar). We zijn tevens nog op zoek naar een toetsenist. Download muziek op: http://fatalism.earth.prohosting.com/ |
|
En ik zoek een band! |
|
quote: Dit misschien wat? : Dark Metal band zoekt zanger(es) Dark Metal band ENDYMAERIA zoekt zanger (m/v). Onze zanger is ermee gestopt dus zijn wij op zoek naar een opvolger (leeftijd ong. 20 - 30 jaar) die zowel in het bezit is van een diepe Grunt als een felle Scream. Onze muziek is te omschrijven als een mix van Doom en Death / Thrash. We verwachten een hoge inzet, eigen inbreng, eigen gear, een ruige podiumprestatie (ervaring is een pre). De band heeft in het verleden een mini-cd opgenomen en opgetreden. Eigen vervoer is gewenst. Denk jij de nieuwe opvolger te zijn mail of bel. Gelderland en Overijssel. Tel: 06-53106174 Ferry Hofman komt hier vandaan : http://www.muzikantenbank.nl/data/vzang.htm (zag ik laatst staan en moest aan jou denken) |
|
quote: Ach, eentje kunnen jullie vast wel missen. |
|
Hoe rijm je: quote: met: quote: ? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Die hadden me al gemaild, maar dat is te ver weg helaarsch |
|
quote: paar dagen niet scheren? jenje : ah, jammer [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 17-11-2005 13:43] |
|
De extreme, snelle maar toch melodieuze Black Metalband Hatian bestaande uit gitarist (22), bassist (20) en een zanger (19) zoekt nog een strakke en snelle drummer (+/- 18 tot 23). Gitarist en bassist hebben ervaring met optredens en opnamens. Repetities: Op zaterdagmiddag in Leveroy. Regio Venlo/Roermond. Drumstel aanwezig (excl. bekkens en pedalen). Muzikale invloeden: Denk aan Enthroned, Tsjuder, Setherial. Als je interesse hebt neem dan contact op met: odium8 _at_ hotmail.com of demongorgon _at_ hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door NecroNoud op 17-11-2005 14:50] don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik heb dit al eens eerder gedaan. En er kwamen leuken dingen uit. Ik zoek muziekanten om muziek me uit te wisselen. Ik speel zelf gitaar en heb ook opnamen apparatuur. Nu zoek ik alleen nog iemand die met Fuityloops (of een ander vergelijkbaar programma) om kan gaan, of een drummer die voor redelijke kwaliteit kan opnemen. Misschien nog een 2de gitarist, en een zanger (is niet noodzakelijk) We houden geen repetities ergens in Nederland. Maar we zenden de opnamens naar elkaar toe, en dan maken we er wat moois van. Ik kan mixen etc. Dus dat hoef je niet te kunnen. We hebben nu geen last van 'ja je woont te ver dus helaas' Met mijn vorige project zijn er zelfs nog een aantal optredens uit voorgekomen. |
|
Ik weet wel hoe Fruityloops werkt, als je het over cybergore hebt, en zang kan ik ook opnemen met de comp. Maar wat voor muziek wil je maken dan>? |
|
De muziek die ik schrijf is oude Dimmu, Dissection en Immortal style. Maar ik ben voor alles in. Ik kan ook prima Death metal riffs schrijven. Ik overweeg misschien zelf om grindcore te maken :p maar met fruityloops, daarmee bedoelde ik voor gewoon standaard drums mee op te nemen. |
|
Klinkt interessant! Ik werk zelf met veel Cubase SX, voor drumpartijen heb ik Drumkit From Hell. Ik speel zelf piano en drum, ik heb ook ervaring met drums programmeren. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Oke, gaaf wat zijn je muziekale voorkeuren? |
|
quote: heeh klinkt bekend! doe ik ook precies hetzelfde |
|
quote: Ik sta voor veel dingen open; als het maar geen heavy of power metal is... Stuur anders even een mailtje naar het adres in mijn profiel . quote: Oh toevallig; piano kom je niet vaak tegen in de metal... Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: nouja ik speel het via cubase dus het is meer programmeren |
|
weg [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 30-11-2005 10:03] |
|
quote: FRNKKKKKKKKKKKKKKKK |
|
quote: haha ja las het net. maar we gaan eerst nummers bouwen, opnemen, en dan es rondkijken Wel lekker ranzige strot iig. Maybe later ofzo.. |
|
Muzikanten gezocht voor nog op te richten metal band, ikzelf heb iets voor ogen van een mix van brute US death metal, gemengd met beukende thrash metal maar natuurlijk sta ik voor vrij veel open, zolang het maar vrij "extreem" blijft. Oefenruimte heb ik nog niet, ook al ken ik nog wel eentje in Meppel, die nog wat vrij heeft. Ikzelf ben zanger en je zou eventueel op www.scheldgeweld.tk kunnen kijken voor mp3's van mijn stem. (de grindcore-kant van m'n stem dan) Omg Zwolle/Meppel. Het moet geen minimalistische muziek worden, geen non-stop blast. [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 24-11-2005 14:14] |
|
weg [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 30-11-2005 10:03] |
|
Denk je dat het verstandig is om dat nummer op een forum achter te laten? |
|
ook weg [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 30-11-2005 10:03] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |