|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
yo Bruce Banner |
|
quote: JENJE!! |
|
Zangeres(cleane zang) met ruime podium- en metalbandervaring zoek serieuze band. Liefst omgeving Utrecht. |
|
quote: Yo, wij zoeken nog een zangeres voor speed/heavy metal band met al enige naamsbekendheid uit zutphen. Kun je een keer mailen voor info: w.a.p.vankleunen@student.utwente.nl |
|
Intestterror zoekt basgitarist Wij zijn een death-metal band uit Leeuwarden en we zijn op zoek naar een basgitarist. We zoeken iemand die gemotiveerd is, een goeie podiumpresentatie heeft en dingen snel oppikt. Geinteresseerden kunnen mailen naar: contact@hotmail.com stijndevos1986@hotmail.com 11.45: restate my assumptions |
|
Gitaarles gezocht! en gevonden... [Dit bericht is gewijzigd door Dreadfull_Hours op 31-01-2006 17:44] |
|
edit: nevermind... [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 27-01-2006 23:22] |
|
(bass)-gitarist en back-up krijser gezocht voor beginnend bandje, Muziek: MELODIC DAETH METAL alla bloodbath reacties naar lord_infidel@hotmail.com |
|
Mooz 666 poste het volgende: Hallo, Wij zijn Orphean een symphonisch Rock/Metal gezelschap. We bestaan sinds 1996 en hebben 2 demo cd's opgenomen redelijk wat optredens gedaan en sinds kort naarstig opzoek naar iemand die buiten dat hij of zij goed kan zingen van een theatrale podium presentatie houdt ! En ook nog eens van een gezellig biertje houdt!! Voor meer info mail j.lankhuizen@gmail.com On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
hey ... ik begrijp weinig van de logica van dit forum met 2 miljoen in elkaar gedraaide beriggies... maar goed... ff zo probere dus... ik ben chai.... speel bas ... n jaar of 12 ... conservatorium gdaan... en wil nu weer gwoon teringherrie make... zoek dus mense om n bandje te make... of n bandje dat om zo een bassist verlege zit ... gitare moete laag diep en hard zijn.... attitude oke zijn .... (geen gzeik) .... dan vinnik t best .... ik hou van veel stijle.... btje gecompliceerd? graaag! ga geen terme en sjit noeme want da weet ik ni en interesseert me nie..... gwoon laag en hard! asj t wa lijkt .. of om een of andere rede geintereseerd zou zijn ... msn is sneller... want voor ik dit forum heb uitgevonde.... chai stofkoper .... qputavola@hotmail.com oh ja.... ni onbelangrijk.... ik woon in rotterdam... |
|
quote: Geen termen en shit? Je hebt toch conservatorium gedaan? |
|
i call PWNED! Bruce Banner |
|
quote: Ik ken wel iemand die wat (al dan wel prog)metalgeorienteerd is en gitaarles geeft, hij woont echter wel in Den Haag. Maakt dat veel uit of niet? |
|
ENFORCER old school thrash band uit Rotterdam zoekt een strakke maar vooral ook gezellige bassist. Hou ja van bands als SODOM, SACRED REICH, TESTAMENT, EXODUS, ARTILLERY, DEATH ANGEL, HALLOWS EVE of RAZOR? Oefenruimte voorhanden op zaterdagmiddag van ca. 2 uur tot 6 uur, belangrijk is dat je het niet alleen wilt "proberen" maar dat je gemotoveerd bent en ook echt komt opdagen elke zaterdag! Het si een pre als je in bezit bent van eigen apparatuur maar moet op zijn minst bereid zijn tot investeren indien niet. Momenteel wordt hard gewerkt aan nieuw materiaal met als doel deze zomer CDemo opnames en optredens, veel lol, biertje erbij etc! Laat van je horen bij: detente1976@hotmail.com / 06-24864229 |
|
quote: is al niet meer nodig! |
|
quote:doet je n het niet? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
old school deathmetalband XerpentoR zoekt met spoed een DB-drummer. Omgeving Bodegraven / Utrecht. Info: www.xerpentor.nl |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
grunter aangeboden!! |
|
quote: Conservatorium bassist? Dan weet ik nog wel iets leuks voor je... Brute mathcore.. Stuur je wel ff mail. |
|
Nog STEEDS niemand een grunter nodig omg. Zwolle/Meppel/Hoogeveen/Steenwijk? |
|
idem maar dan groningen/assen/hoogeveen .. liefst doom, hoe doomer hoe beter |
|
quote: Jenje, is dit niks voor je? |
|
Beetje ver weg he ... |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |