|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Hmmz, heb je wat tabs? Ik wil mogelijk wel gitaar komen spelen of liever nog drummen als ik het niveau haal, maar wil wel graag eerst wat ideeën/nummers zien/horen. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Gitarist en drummer gezocht voor de nieuwe band "Allodin en de 40 daterapers" oefenen in Utrecht. Er zijn plannen om de demo via GHB-records uit te brengen. "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
HAHAHAHAHAHAHAHAHA |
|
quote: wat voor stijl gaan we eigelijk spelen Raymond? "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
Alles is mogelijk, maar er komt in ieder geval een cover op van Eat my Fuck, namelijk "Kneel before my Cock" |
|
quote: Eat my fuck is een GG tribute! Suck my piss |
|
quote: Drummer aangeboden! Wat zijn precies de plannen? Doet mij anders even mailen op "nick" AT xs4all PUNT nl Thanx!! Drummer nodig? |
|
quote: bij deze hebben we ook nog een contrabassist nodig! "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Serieus? Dat wist ik niet eens |
|
quote: Edit: Kontrapebassist! Ik neem de gitaar en buttplugs voor mijn rekening.. Allohdin & de 40 D4t3r4p3rs for teh win! |
|
Fatalism zoekt met spoed een 2e (slag) gitarist! Stijl: Melodieuze heavy/black metal. Invloeden: Children of Bodom, Dissection, Dimmu Borgir. We oefen meestal op maandag- of woensdagavond in de "Rock Supplies" in Amsterdam. We zoeken iemand die snel en strak is (18-28 jaar). We zijn tevens nog op zoek naar een toetsenist. Download muziek op: http://fatalism.earth.prohosting.com/ [Dit bericht is gewijzigd door Fatalst op 01-11-2005 16:17] |
|
Wij zijn op zoek naar een zanger(omgeving Groningen). Onze invloeden zijn o.a; Dillinger Escape Plan, Meshuggah,Mastodon,Necrophagist, Poison the well. Interesse? Mail dan naar lj_wijma@hotmail.com |
|
quote: Oftewel Mathmetal? Wat voor invloeden zoeken jullie dan in een zanger? Want de zang van bv. Necrophagist en DEP zijn toch flink verschillend. |
|
quote: Alleen nog een drummer gezocht!! |
|
kanker wat is oefenen met een bandje toch gaaf...vanmidddag weer wezen oefenen gaat vet ! Fuck the world and fuck you |
|
After The Silence zoekt ervaren TOETSENIST(E) i.v.m. doorstart band. Repeteren omg. Utrecht. Eigen vervoer is gewenst. Wij zoeken iemand die zowel piano als keyboardpartijen speelt en actief meedenkt met de muziek. Gevraagd: 100% inzet, motivatie, creativiteit en flexibliteit. Eigen nummers kunnen schrijven is een pré. ATS werd opgericht in 2000. De band heeft veel optredens achter de rug en in 2004 heeft ATS de cd "Final Fantasy" uitgebracht, met o.a. goede recensies in Music Maker. De band speelde o.a. met Wastelands, Nodal Point, Reviver, Helldriver, Zone, Sanity, Moneypower, Wackmobil en de Amerikaanse band All Too Human. ATS speelt alleen eigen nrs. Stijl: melodieuze hardrock/metal met classical-, prog- & sympho Rock invloeden (in feite is onze stijl muziek niet in 1 vast hokje te plaatsen) Meer info op www.afterthesilence.nl of neem contact op via e-mail: info@afterthesilence.nl of tel/fax: 030-6035699 |
|
Hmm. Hebben jullie niet wat meer samples dan wat er op de website staat ? Vind die twee nogal hetzelfde klinken.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nou kom op, we zoeken nog steeds een vette DRUMMER |
|
Drummer zoekt (extreme) metalband, omgeving Uden. Ik ben 17 jaar en sinds een paar maanden begonnen met metaldrummen, drummen doe ik al een aantal jaar maar nooit echt fanatiek. Grootste minpunt is het ontbreken van band-ervaring. lulfiep@gmail.com voor je vragen/reacties. Over gebrek aan smaak valt niet te twisten. |
|
quote: zie post hierboven!!! |
|
quote:wow dan he'j wel een goeie zanger man! |
|
quote: U heeft mail |
|
Hallo, Nogmaals hier een bericht posten!! Wij, Wammus en ik zijn opzoek na een HARDCORE DRUMMER/DRUMSTER!! stijl : Ten Yard Fight, BOLD, Floorpunch, Judge e.a. Omgeving: Overijssel Ben jij iemand of ken jij iemand? Mail na: frankteriet@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Aggrozanger op 08-11-2005 12:25] Aggro-sief www.aggro.nl |
|
Death Metal band Burning Hatred is op zoek naar een bassist. Wegens het vertrek van onze huidige bassist zijn wij op zoek naar een nieuwe bassist. Burning Hatred is een death metal band uit Twente (Vriezenveen, Vroomshoop, Rijssen). Invloeden van Hypocrisy, Grave, Dismember, Bolt Thrower, Benediction, Unleashed. We zijn in het bezit van een demo (net uit), optredens (gepland en in het vooruitzicht) en plannen om medio 2006 een tweede demo/promo op te nemen. Wij beschikken over: - Zanger, 2 gitaristen en drummer - Een vaste oefenruimte in Vriezenveen (apparatuur kan blijven staan, inpluggen en spelen maar) - Eigen nummers - Gemotiveerde/fanatieke muzikanten (2x in de week wordt er gereperteerd, maandag en donderdag) - Demo/optredens Wij zoeken een bassist die: - In het bezit is van eigen apparatuur - Gemotiveerd/fanatiek is - Eigen inbreng heeft - 1 keer per week kan oefenen (donderdag bij voorkeur) Meer info of vragen : info [at] burninghatred [punt] net & www.burninghatred.net Bij serieuze belangstellenden kan er een copy van de demo toe worden gezonden. Tevens is er op de site een mp3 beschikbaar. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |