|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Precies.. die drummers.. heaumeaux, stuk voor stuk.. we hebben daarom een Josti aangetrokken uit zuid-Antwerpen die om de twee minuten op een triangel hamert. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Wat gingen wij ook alweer krijgen? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Issues, heaumeau.. heel veel issues. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
I love it when you talk dirty to me.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Bend over and beg for that pineapple, boy.. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
*bukt en zet onschuldige Droopy ogen op* Can I please have a pineapple???? "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Somebody put those that cactus on hold, this guy's gonna need preparation.. Ahem. Ontopic: ... Ehm. Nee, sorry, ik heb geen band meer nodig. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Ik probeer nog een death metal bandje op te starten, met invloeden van Morbid Angel, Slayer. Drummer heb ik al, ikzelf ben zanger, omg. Zwolle, geen beginners. En Scheldgeweld zoekt ook nog steeds een bassist edit : Of nouja, iemand met een bass in zn klauwen [Dit bericht is gewijzigd door Spletvlek op 10-08-2005 11:21] |
|
SAMARITAN zoekt een nieuwe zanger! Almost a year ago we recorded 3 songs in the Stilteloos studio Amsterdam. We recorded these songs in hope to find a new drummer and a singer for Samaritan. But because of all kinds of delays, we still haven’t finished the songs. There are no vocals on it, and also the guitar effects are not on there yet. It’s still a really rough mix. We got in touch with a couple of drummers. At the moment, we are talking to them, and we expect to enter the practice room soon again. We decided to put the songs on the internet although they are not finished yet. Why? because we still need a front man to complete our band. If you can sing with a clean voice that’s a plus. But it’s not a must. More important is that you are highly motivated. The band’s got their own practice room in Hoofddorp, and prefer to practice on Sundays. If interested! Mail to: Samaritan@quicknet.nl There are also two tracks on it that I recorded at my home. You can find the songs here: www.samaritantheband.com [Dit bericht is gewijzigd door SAMARITAN op 08-08-2005 18:34] |
|
Stronghold, ervaren metalband uit Utrecht, is per direct op zoek naar een nieuwe bassist! Wij: - Spelen voornamelijk Death/Thrash - Treden gemiddeld één tot twee keer per maand op - Willen dit jaar nog een nieuwe CD opnemen - Nemen de band serieus, maar het gaat ons ook om de lol en de gezelligheid - Repeteren op zaterdagmiddag in Utrecht Jij: - Speelt dus basgitaar - Bent in bezit van eigen spullen - Vindt het leuk om mee te schrijven aan nieuwe nummers - Mag graag los gaan op het podium! Interesse? Mail naar: cyberstronghold@hotmail.com Meer info over Stronghold vind je op http://www.cyberstronghold.com |
|
quote: Pardon?????????? |
|
quote: Helaas ga ik er mee kappen in verband met mijn aanstaande vaderschap. Heb dan waarschijnlijk geen tijd meer om meerdere weekends op te treden. Geplande optredens gaan gewoon door, mits mijn vrouw niet ligt te bevallen. Mike [Dit bericht is gewijzigd door Michaeltjuh op 11-08-2005 0:27] Mekker |
|
quote: Sukses iig met je vrouw en aanstaande kind kerel!!! |
|
Elexorien zoekt GEEN 2e gitarist meer Bruce Banner |
|
THX But hey!! I'll be back [Dit bericht is gewijzigd door Michaeltjuh op 11-08-2005 0:30] Mekker |
|
quote: ja, dat zeggen ze allemaal heheh |
|
Allemaal leuk en aardig, maar eh... zijn er nog bassisten? Weet jij niemand Ratje? (moet ik je echt zo noemen hier?) |
|
Wij Drowned In Torment een Thrash metal band uit Ede/Wageningen zoeken (nog steeds) een lead/solo gitarist die bekend is met thrash metal met de nodige death metal invloeden. Je moet in bezit zijn van je eigen apparatuur. Wij hebben een eigen oefenruimte in wageningen. Meer info mail a.harn@chello.nl NP Quo Vadis - I Believe ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
ZANGER/BASSIST ZOEKT GITARIST EN DRUMMER om Old school THRASH te gaan maken. De bedoeling is om opzwepende snelle 'primitieve'muziek te maken zoals Sodom en Kreator op de eerste platen. Ook wil ik goeie nummers maken en bestaansrecht verdienen in de huidige metalscene, dus niet het zoveelst overbodige kutbandje worden. Ik heb zelf enkele jaren band ervaring. Leeftijd maakt niet zo veel uit, ik ben zelf 22. Als gitarist moet je goed kunnen soleren en goeie riffs kunnen bedenken. Ik zoek mensen met enige band ervaring of die al een aantal jaar spelen. Metal uiterlijk gewenst, om op het podium de juiste thrash sfeer te creeren. Ik kom zelf uit de buurt van Breda, dus een beetje in die omgeving repeteren zou wel makkelijk zijn. Tilburg is ook geen probleem. [Dit bericht is gewijzigd door WhiplashWimpie op 13-08-2005 12:10] |
|
|
|
quote: Leuk heh kinderen, daar gaat je leven. Sterkte ermee! |
|
Jouw vriendin heeft sinds jullie relatie ook geen leven meer bedoel je ;P |
|
quote: Je kan hem ook bukslaaf noemen What do you mean I ain't kind? Just not your kind...[Swedish StairSkiing Team] |
|
quote: on-topic vuile aandachtshoer!!! Ik zal eens rondkijken voor je Mike!!! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |