|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zanger gezocht voor math/metalband (Omgeving Groningen) Wij zijn op zoek naar een zanger het liefst met een vette strot (geen grunt) We spelen muziek in de stijl van o.a. Dillinger Escape Plan Meshuggah Mastodon Poison the well Interesse? Mail dan naar lj_wijma@hotmail.com |
|
quote: Dit is een gave band met zeer veel potentie mensen. |
|
Wegens het vertrek van onze 2e gitarist is Thine Winters Lamentation met enige spoed op zoek naar een nieuwe gitarist(e). Daarnaast zijn we nog altijd opzoek naar een bassist(e) We maken doom-metal beinvloed door o.a : My Dying Bride, Cryptal Darkness, Mourning Beloveth en Saturnus. Repetities vinden plaats in Het Podium in Hoogeveen, elke zondag van 12.00 tot 15.00. Doom-minded, actief, gedreven en fanatiek meewerken in het schrijfproces is iets wat we van je verlangen, en daarnaast is gezelligheid en qua persoonlijkheid binnen de band passen natuurlijk ook iets wat erg belangrijk is. We hebben tot nu toe 4 nummers geschreven met een totale speeltijd van ongeveer 45 minuten. Optredens en het opnemen van een demo zijn dingen waar we binnenkort mee willen beginnen. Voor meer info of enkele oefensamples: Website: www.thinewinterslamentation.tk Email: Mendelkaelen@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Mendel op 06-09-2005 22:42] |
|
gezocht: bassist en evt. 2e gitarist!! Wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse)? We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, Angel Corpse, Deeds of Flesh, Hate Eternal, Dying Fetus, Disgorge(USA), Krisiun etc. Oftewel een combinatie van lompe u.s. death en snelle blasts. Het zou fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben, oefenen kan in overleg doordeweeks, en evt. op zondag. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Zondag is de dag des heeres. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: staat ook evt. en dan nog? wtf! OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Ik vind het niet kunnen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Niet janken neem een OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Nee joh. :D [Dit bericht is gewijzigd door Rythm3 op 14-10-2005 15:46] |
|
Nog ff wachten dan kan je kind meesjemmen ... |
|
Hallo, Sinister zoekt een bassist, om over twee maanden te gaan optreden, en wel meteen VEEL OPTREDEN. We spelen een set van ongeveer 60 minuten, dus je moet behoorlijk aanpoten om het spul te kunnen spelen. We oefenen wekelijks op donderdagavond in Wageningen, en een basversterker is aanwezig. Voor de audities willen we IIG het nummer "Into The Forgotten" van de cd Aggressive Measures nemen, en we zullen de tabs opsturen als je auditie wilt komen doen. We hebben veel in het verschiet aan optredens en reisjes. Houd er dus rekening mee dat je daar de tijd voor kan vrijmaken. emailadres staat in mijn profiel mzl. Paul [Dit bericht is gewijzigd door judge paul op 11-09-2005 17:01] |
|
quote: mmmmm , Wouter Bosch?! |
|
quote: joh, bedenk er één Bruce Banner |
|
quote: ik zoek er 1 die bluesy is wil meer blues leren spelen man.. |
|
Geen enkele blues dude hiero? |
|
Nu al depri? Verder: ik vind jammen altijd leuk, alleen niet met jou. Ik denk dat ik me IRL binnen 30 seconden dood aan je erger |
|
quote: nee joh ken genoeg muzikanten die wel 'blues ' kunnen jammen. Maar vorige week was er zon oude dude van 56 jaar die mn godin kwam testen. En die kerel speelde zoooo fucking tasty blues dat ik gelijk weer volop inspiratie kreeg. Nieuwe goeie muzikanten = veel inspiratie vandaar |
|
Dat is waar. |
|
ENFORCER old school speed/thrash metal zoekt nog steeds een drummer regio Rotterdam... info?? detente1976 at hotmail.com |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door natte hond op 10-09-2005 10:57] |
|
hahahahahahahahahahahaha weer een kut grunter die denkt een band te kunnen beginnen? Je moeder. |
|
Posted 09-09-2005 19:46 by string_mayhem -------------------------------------------------------------------------------- ik ben bassist, 16 jaar, woon in Maastricht en ben op zoek naar een band.. een nieuwe in opzet of een al bestaande.. ik speel van alle soorten metal en speedrock tot punk/hardcore Kzoek gewoon coole mensen om vette muziek mee te maken en plezier te hebben. laat effe wat weten als je interesse hebt.. See you in M-town Mazzel.. Jerome black_label_guitar-society@hotmail.com |
|
yo iedereen wie wil met mij een band beginnen/12-16 jaar aub Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote:Ja die zijn zo vreselijk! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |