|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Snaack had voor ons bijna een drummer geregeld...blijkt die dude ook al in 3 of 4 bands te spelen...kutzooi. Fuck the world and fuck you |
|
Tja ... Drummers zijn schaars ... Zangers niet |
|
Het is niet eerlijk. Fuck the world and fuck you |
|
Bassist gezocht in omgeving Rotterdam/Gouda! De jonge post-moderne Black Metal band “Archa” zoekt bassist. Archa is een geheel onafhankelijke band bestaande uit een drummer, gitarist en vocalist. Een bassist zou de band compleet maken. Vereist: - Enige affiniteit met het genre - Woonachting in de regio Rotterdam/Gouda of eigen vervoer in verband met een wekelijkse repetitie in Reeuwijk. Archa biedt de mogelijkheid om dichter tot het sacrale te komen en eventueel nieuwe muzikale inzichten te verkrijgen. Voor geluidsfragmenten en verdere informatie, zie: http://www.cultofarcha.com/Archa.htm Contact: cultofarcha@gmail.com F: 06-45286724 |
|
klinkt interessant doch speel geen bas en woon te ver weg Je moeder. |
|
quote:grunters niet, zangers echt wel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Idd.. |
|
quote: Hmm, nog eens bekijken: quote: Nouja, de studio-ervaring heb ik iig geval niet. Solo's schrijven is ook pittig en de proffesionele houding valt ook nogal mee Maar ik zal jullie band eens in de gaten houden en een keer komen luisteren als jullie in omg. eindhoven komen. |
|
Nu ik toch bezig ben: Ik ben een Gitarist . Heb 8 jaar muziekschool achter de rug, geen bandervaring. 19 jaar oud, nu toch wel opzoek naar een band naar mijn smaak. melodische/progressive black/death metal en verwante muziekstromen Omg Eindhoven, iemand een band(project) met behoefte aan een gitarist? Let me know (nijssenm@zonnet.nl) |
|
Nog bands in de omgeving Eindhoven die op zoek zijn naar een gitarist ? Ben geen groot talent, maareh.. vind 't wel leuk. Stijlvoorkeur: Prog/power.. ehm, zolang 't maar snel en melodisch is, eigenlijk. Surprise me. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Timing. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Idd ja! Ghehe, das niet toevallig.. Stuur maar een mailtje anders krijg je hier van die off-topic rommel |
|
Kan niet bij m'n mail vanuit hier. ---> Lultopic! Ach, vloek, daar heb jij nog geen toegang toe. Vloek. MSN ? Zie profiel. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 04-10-2005 18:13] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: ghehe, das waar Waar kom je ergens vandaan? Heb je enige ervaring? Wat kun je zoal spelen? Ik kom uit Geldrop en speel vanalles. |
|
wow nog steeds deze topic!! die heeft et egt volgehouden die smiley dan... Vrije meningsuiting en zeggen wat je wilt? Da's niet hetzelfde als off-topic blaten! |
|
quote: |
|
quote: Ik heb de ad doorgestuurd naar een leerling van me die mijns inziens perfect bij jullie zou passen, groot COB fan en goede techniek. Succes Marcel |
|
quote: jammer dat Vincent weggaat trouwens!! Veel sukses iig en doe Ewout de groeten van me!! Grtz, Conrad |
|
Bah, nog steeds geen enkele reactie..fuck fucking hel.Wat is dat toch met drummers ?! Fuck the world and fuck you |
|
quote: idd, ik ken er erg weinig |
|
ONLY GRUNTS ARE REAL! |
|
quote: In dat geval: Ik wil nog wel eens weer zingen in een bandje. Omgeving Houten/Utrecht. Kan niet grunten en niet tergend hoog kwelen (dat laatste is misschien maar beter ook ). Hatsjikidee! |
|
|
|
Niet voor mij trouwens ghehe maar voor een accountloze. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |