|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Gezocht een drummer met enige ervaring voor een nieuw op te richten melodieuze hardcore band in de stijl van the bled/poison the well/shai hulud/beloved..oefenen loctaie is Reeuwijk (nabij Gouda, Z-H) |
|
quote: deze misschien? : quote: |
|
Frnk the Matchmaker But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
haha |
|
Godver de godver de godver!!! Door vertrek van drummer opnieuw drummer gezocht!!! En ook nog steeds een leadgitarist a la Jeff Loomis..... Iemand??? Gezocht: bassist, 2 gitaristen, drummer. Voor oprichting van nieuwe band die de brug moet gaan vormen tussen bands als Nevermore en In Flames. Beginners hoeven niet te reageren. Ik zoek ervaren, goede muzikanten. Heb je interesse? Mail dan ff naar: fallen_angel_no7@hotmail.com [Dit bericht is gewijzigd door 7th Fallen Angel op 16-11-2005 15:09] |
|
Ow drummer gaat het toch niet doen? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Nee, die belde net dat hij voor zijn afstudeerproject een stage gaat zoeken in het westen en dat dat te ver uit de buurt is van zwolle om iets te gaan doen.... |
|
Owww da's jammer zeg, en drummers zijn al zo schaars, zou ook zo even niet weten wie er beschikbaar is en al helemaal niet in jouw regio But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Ik heb geen geluk met drummers..... |
|
quote:zie schuin > heb je nu helemaal niemand meer dan? |
|
quote: Nee, ben te lui om elke keer het bericht te veranderen Al nieuwe band FRNKIE? |
|
quote: *hier zakdoek* But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Thnx! |
|
quote:ah zo. bands : nu 4 opties, maar kweet het nog niet.. vanavond komen we met symm weer bij mekaar, biertje doen, opties checken. |
|
Gewoon dat heilige vuur aanwakkeren met Symm en dan gaaaaan Maarja hoe doe je dat he But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote:vat benzine en een aansteker ofzo ja gheghe [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 16-11-2005 15:39] |
|
quote: Gewoon allemaal een keertje van instrument wisselen en zien hoe het dan klinkt. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: gewoon doorgaan met 1 gitaar!!! Net als bv. Zero Hour |
|
Of geen gitaar! Zoals Keane [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 16-11-2005 17:33] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Drummers.. hmmzz misschien Michiel wel of Micha of broertje van AndreV (maar zullen allen wel te druk hebben of geen zin). Ennem gitarist, mja Michiel kan ook wel speul'n en had je nu Wilfred al gesproken daarover? Misschien advertentie in popfront hangen? |
|
Wij zijn ook nog altijd op zoek naar een drummer. antwerpen is nu toch ook weer niet zo ver vanuit Holl... euhm... Nederland he. (zo'n 100 km van Rotterdam, dat is toch niets ) |
|
quote: Poten af van de nederlandse drummers ja.Nederlandse bands hebben het al moeilijk zat wat dat betreft Fuck the world and fuck you |
|
Zanger zoekt band |
|
Inderdaad |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |