|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:doet ie in Kerkrade wel nog mee? |
|
Jazeker, voor de allerlaatste keer! |
|
Drummer zoekt band: -Regio Apeldoorn -Leeftijd: 20 -approx: 7 jaar ervaring op de kit. Tevens speelervaring opgedaan met verscheidene muzikanten/bands. * Thrash metal (grote voorkeur voor het old school werk; Testament, Slayer, Exodus, Kreator etc) ..maar ook het nieuwere spul zoals SYL, The Haunted, Darkane, Quo Vadis) *Death metal (van old school (Death, Obituary, Pestilence) ..tot nieuwer werk en verschillende stijlen erdoorheen gepleurd ...Technical/Melodic/whatever. MESHUGGAH!!! *Progressive/Jazz/Fusion/Technical - Ik sta open voor verschillende stijlen, variërend van a tot z. Pleur me maar een mail door indien de interesse er voor aanwezig is. |
|
zozo een apeldoorner... tis dat ik nu zelf drum en naar zwolle verhuisd ben... Je moeder. |
|
Apeldoorn de gekste! Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Context zoekt met spoed een zanger! Wat we vragen: een serieuze, gemotiveerde zangerin het bezit van eigen apparatuur. Ervaring is geen vereiste, als ie maar kan zingen. Waar: maakt niet uit. Repetities zijn wekelijks te Geldrop, vlakbij Eindhoven in een eigen repetitieruimte. Stijl: Thrash met invloeden van Metal church, Iced Earth, Venom, Celtic Frost, Maiden, Metallica. Wat bieden wij: iig een promo opname en cd opname (deze zijn respectievelijk dit voorjaar, en dit najaar/begin volgend jaar) en er zijn onderhandelingen over een kleine clubtoer als support act door NL. Voor meer info, samples en aanmeldingen enzo kun je mailen naar context.metalATgmailDOTcom |
|
Fenris (black/viking metal) zoekt meer optredens. Daarom willen ze graag met een paar andere bands een package samenstellen. Dus als Doom/death/trash/black/viking/folk of iets dergelijks spelende bands interesse hebben, stuur dan een mailtje naar fuzzbass apestaartje planet punt nl of zoek contact via www.fenris.nl |
|
Nog steeds niemand een grunter nodig omg. Zwolle/Meppel/Hoogeveen desnoods Steenwijk? |
|
Gepost door wateenbende: Hey, wij zijn een christelijke metalband uit omg noord/oost nl. We hebben al ongeveer 5 nummers af (hier en daar nog gitaarpartij of drum partij missende) en nogsteeds goede inspiratie. Het is moeilijk te zeggen wat voor soort metal we maken, we zijn erg bezig met een eigen stijl; stevig maar zeker ook gefocused op goede melodie, iig geen suf gerag. We zijn nu met zijn 3en: Gitarist/vocalist. Sologitarist. Drummer. We missen dus nog een baspartij en een echt volledige zangpartij. Wij zijn op zoek naar een gedreven christelijke bassist(e) zo rond de 18 tot 24 jaar, die het liefst ook een deel van de vocals op zich wil nemen. Tenzij je daar geen zin aan heb of iemand anders zich geroepen voelt om puur vocals te gaan doen in onze band. Als je vragen of interesse hebt mail dan even naar zwaremetalen@gmail.com ook voor samples van onze muziek. proberen kan nooit kwaad. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Jenje? Misschien willen ze wel een grunter? (hihi) [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2006 13:16] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
VET! |
|
Kristus zeg... |
|
Moet toch bedanken, ben geen liefhebber van blek |
|
Kristelijke doem, is dat niks voor je |
|
ik zie geen black staan Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ook niet. Het is "iig geen suf gerag", wat dat dan ook wél mag zijn. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2006 14:32] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kristelijk valt toch binnen blek of nie? |
|
Repetities in Sappemeer? |
|
quote: Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Bedankt voor het posten van onze ad op de juiste plek. met iig geen suf gerag doel ik op het feit dat in tegenstelling tot vele hardcore graf contante ruis bandjes onze nummers echt goed volgbaar en van elkaar te onderscheiden zijn. Als iemand verder interesse heeft of vragen over wat voor soort muziek we maken dan moet je dus even mailen. |
|
Bassist gezocht in omgeving Alphen a/d Rijn/Gouda/Leiden. Band: Organist (drummer, gitarist en toetsenist) Stijl: Psalmen en gezangen omgevormd tot instrumentale progressieve metal/rock. MP3: www.myspace.com/organistmusic Leeftijd: de gem. leeftijd = 18 jaar Album en optredens in het vooruitzicht www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Gitarist (15) zoekt zanger, bassist, drummer, en evt. nog een tweede gitarist om een deathmetal band op te richten, liefst richting us dm. (cannibal Corpse, Suffocation, dying fetus, visceral bleeding, etc.). Wel met minstens één jaar speelervaring, en wonend in de omgeving van of in Leiden.... heb je intresse, stuur dan een mailtje naar fargolath@hotmail.com grt, thijs |
|
quote: |
|
quote: Wow, op zoek naar mensen met een jaar speelervaring die Suffocation-achtige DM gaan maken? |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |