|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Bruce Banner |
|
PM-en, yeah right... |
|
PMS-en? |
|
quote: Wat bedoel jij met pm-en eerder... |
|
PM! |
|
Ah ik zie t al in dat geval email me op fusionajax@yahoo.com! When your people matter, menstrual health matters |
|
Beginnend bandje zoekt zanger in regio Arnhem. Stijl: richting Heavy/Thrash Metal Zijn bezig met een eigen nummer en covers. Interesse: zie mail in profiel. |
|
Zocht men een Chuck van Drunnen grunt? Heb een mp3tje van de Havenblasters gestuurd, contact maar even op barabaschrist@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door BARABAS op 26-03-2006 16:08] Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
Muziekanten en zanger gezocht voor black metal band. Invloeden: (oude) Burzum, Forgotten Woods, Silencer, Nyktalgia, Katatonia etc. Omgeving Leiden mail naar: misere.nobis@gmail.com [Dit bericht is gewijzigd door Misere Nobis op 26-03-2006 22:49] |
|
quote:U got mail When your people matter, menstrual health matters |
|
Drummer gezocht: voor hardcore/metalcore band Omgeving: Overijssel..(Enschede-Almelo) Enskedese Kopknikkers Bende |
|
Speerwerper zijn eigen speer gevangen? But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
|
|
X-tinXion zoekt nieuwe zanger(es)!! De Dordtse Bay Area thrashers van X-tinXion zijn op zoek naar een nieuwe zanger(es). Wegens omstandigheden is na ruim 2 jaar de samenwerking beeindigd met de huidige zanger Stefan van Geel. Hij zal zich meer in de hardcore wereld gaan begeven. Geinteresseerden die zich verwant voelen met bands als Testament, Vio-lence, Exodus, Dark Angel, Destruction etc., kunnen reageren op t volgende e-mailadres; c.hultermans@home.nl Grtz, Conrad |
|
heel veel succes hey!!! |
|
+1!! |
|
quote: Succes met het vinden van een nieuwe zanger mannen! But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Volgens mij zitten ze meer op andere soort reacties te wachten. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik denk dat ratje al best eens mail zou kunnen hebben. |
|
quote: Had je niet al elders gesoliciteerd? On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
ja jij dr bij!! |
|
quote: Je wil van mij niet zo'n reactie met mijn zangkunsten.. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: LOL thanks menskes!! T komt allemaal goed... Thrashuhhhhhhhhhhhhhhh |
|
Wij, mel. black metal band 'Carach Angren' zijn op zoek naar een geschikte bassist. Met geschikt bedoelen we iemand die ook echt wil bassen en hier wat ervaring in heeft. We repeteren sinds kort op reguliere basis in Roermond. Heb je interesse ? mail naar carachangren@hotmail.com en bekijk onze website op http://www.carach-angren.nl |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |