|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Balen, dat red ik nooit met mijn werk.. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ahhhh... dank je wel... DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
|
En de grtzzz van Aryan |
|
quote: Neen, voor Led Away ben ik al de bassist. |
|
gezocht: bassist en evt. 2e gitarist!! Wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse)? We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, Angel Corpse, Deeds of Flesh, Hate Eternal, Dying Fetus, Disgorge(USA), Krisiun etc. Oftewel een combinatie van lompe u.s. death en snelle blasts. Het zou fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben, oefenen kan in overleg doordeweeks, en evt. op zondag. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
gezocht : drummer voor old school hardcore band, stijl : Sick Of It All, Madball en dat soort bands. Eerst wat coverzooi dan eigen spul. oefenruimte Rotterdam, Waterfront. e mail : posercrusher1@hotmail.com En nu maar hopen... Fuck the world and fuck you |
|
Jouw band? Cool Wat doe jij? Brulboei zeker |
|
quote: Yep.Heb er zin in...zijn al met gitarist, zanger ( ik dus ) en bassist..Livin'In Exile hebben we al onder de knie... Fuck the world and fuck you |
|
Kicken heej! Met gasten die ik ken? |
|
nee, denk het niet,zijn allebei pure hc gasten, hebben niks met metal. vraag niet hoe ik d'r mee in contact gekomen ben. Fuck the world and fuck you |
|
in een gaybar ontmoet? |
|
Om het weer onder uw aandacht te brengen... quote: |
|
quote: hahaha, mafkees, leg het je wel een keer uit als ik je wer eens tegenkom. maar goed, hardcore kun jij wel drummen toch ??Wij betalen je bier consumptie en benzine wel. DEAL ?? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Nee man, van die old-school HC krijg ik echt koppijn. Sorry. En bovendien zit ik al in 3 bands! |
|
quote: ah, nou, jammer dan, had me wel tof geleken..maar goed, dan nog maar verder zoeken. gelukkig wemelt het in nederland van de drummers, dus zo erg lang zal het niet duren voor we een redelijke drummer gevonden hebben. Fuck the world and fuck you |
|
[quote]Op 23 augustus 2005 21:00 schreef mental het volgende: gezocht : drummer voor old school hardcore band, stijl : Sick Of It All, Madball en dat soort bands. Eerst wat coverzooi dan eigen spul. oefenruimte Rotterdam, Waterfront. e mail : posercrusher1@hotmail.com nog maar een keer dan. Fuck the world and fuck you |
|
Drummer en zangeres gezocht: Carthago is op zoek naar een nieuwe drummer en tweede leadzangeres. Onze stijl muziek is progressive metal met gotische invloeden. Kenmerkend voor onze muziek zijn de orchestrale synthpartijen, stevige gitaarpartijen, groovende bas-drum combinaties en harmonische zangpartijen (met veel meerstemmigheid). Wij zijn al jaren actief in de regio. Momenteel zijn wij voorbereidingen aan het treffen voor het opnemen van een cd. Wij zoeken mensen met ervaring en motivatie, zodat we snel weer de draad op kunnen pakken. Interesse? Mail dan even naar: rob.ouwehand@planet.nl Check ook de site www.carthago.tk voor info en mp3’s. |
|
quote: tering, mp3 van bijna 24 mb , bang dat de geluidskwaliteit iets minder wordt??? edit : niet echt mijn muziek, maaruh klinkt best oke! zangeres is ook best goed. [Dit bericht is gewijzigd door Madthijs op 25-08-2005 23:20] |
|
Thanx, Het zijn overigens 2 zangeressen op de opnames. En ik zal wel ff een kleinere sample op de site zetten... |
|
Toetsenist en zangeres(cleane zang) zoeken metalband. stijl maakt niet uit. omgeving A'dam/ utrecht Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
Stijl maakt niet uit.. ? Nou, wellicht dat er nog wel een grindcore bandje is in die omgeving die een toetsenist en cleane zangeres zoekt. Succes! Zowiezo.. toetsenisten, allemaal op een eiland en laten zinken met die handel. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 26-08-2005 11:54] [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
ik hou gewoon niet van hokjes...waarom alleen black of alleen death of alleen power etc...onzin.ik schuw geen stijlen. en trouwens het hoeft ook geen bestaande band te zijn dus gitaristen, bassisten en drummers opgelet! Han mättar sig med lik av män, som dött,gudars boningmed blod besudlar.Svart blir solskenet om somrarne efter, all väderlek vansklig. |
|
Ik wil graag een nieuwe metalband beginnen in de regio overijssel. Ikzelf drum, en sta open voor vele soorten metal. Hier kun je wat van mij horen; http://members.home.nl/piest/MixdownErebus.mp3 P.S.ik wil ook wel in een al lopende band spelen |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |