|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
quote: O zat, maar die hebben allemaal een hekel aan Ibanez |
|
Je moet ook drummer of zanger zijn als je een band zoekt, daar schijnt de meeste vraag naar te zijn Misschien moet je het gewoon omdraaien: band zoekt zanger en drummer, omgeving Eindhoven. Huidige bezetting: gitarist. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: *kijkt naar z'n Ibanez* Nee hoor. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: LOL! |
|
Ik ben tegenwoordig bandloos en zal dat ook nog wel ff blijven. Ik ben wel thuis aan een paar lekkere nummertjes aan het knutselen, gewoon voor mezelf |
|
triple 7 was toch opgeheven? jammer, was wel gave muziek Je moeder. |
|
quote: tenks! enne, dat staat er toch ook zo'n beetje hehe. |
|
daarom Je moeder. |
|
KICK gezocht: bassist en evt. 2e gitarist!! Wie kan ons daar mee helpen (ken je iemand of zelf interesse)? We spelen recht toe recht aan death metal. Invloeden: breed, Cannibal Corpse, Angel Corpse, Deeds of Flesh, Hate Eternal, Dying Fetus, Disgorge(USA), Krisiun etc. Oftewel een combinatie van lompe u.s. death en snelle blasts. Het zou fijn zijn als we niet met beginners te maken hebben, oefenen kan in overleg doordeweeks, en evt. op zondag. Omgeving: Den Haag, Rotterdam, Leiden. Meer info en vragen: m_dittmar@hotmail.com Ik leen mijzelf overigens ook uit voor andere projecten als gitarist/bassist/grunter (death metal). OBSCURIS BREAKS LOOSE SOON! |
|
Ofschoon ik al een paar opties open heb staan, toch nog ff deze advertentie; Gezocht; drummer, bassist en gitarist/toetsenist voor nieuw op te richten band!!! (Zangeres is reeds aanwezig) Genre; zeer breed, als t maar stevig is!! voorbeelden; ouwe Metallica/ Megadeth, Iron Maiden, Annihilator, Grip inc., Testament, Nevermore, In Flames, The Haunted, Pantera, Machine Head, Exodus, Tool, Symphony X, Mercenary, Evergrey, Queensryche, Arch Enemy, Light this city, Iced Earth, Blind Guardian, Soilwork etc. etc. Kortom, een leuke combi van oud en nu!! Ervaren muzikanten kunnen mailen naar; c.hultermans@home.nl Grtz, Conrad |
|
Ik zoek nog steeds gitaristen, bassist en drummer die wel funeral kunnen spelen ... |
|
quote: Moet ik nog mailen.. ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
Grafteringtyfuszooi,dit wordt vervelend : hardcore band zoekt een drummer, of drumster, maakt niet uit.stijl van hardcore, sick of it all, madball, geen emo faggot shit of metalbore.eerst wat covers, dan ons eigen werk.interesse ?!? mail posercrusher1@hotmail.com Fuck the world and fuck you |
|
quote: *kuch* |
|
quote: ik denk t wel heeee |
|
quote: Begin je nou nog een derde band? Je stopt toch niet bij ons hee? Oh, sorry... Ik dacht dat je wél leuk was... |
|
quote: Dit is toch dat dingetje waar je het vorige week over had ? Daar hebben we 't toch al over gehad ? [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Nee joh gek!!! Maar ik wil al heel lang iets beginnen met een goeie zanger(es) en die heb ik nou gevonden!!! |
|
quote: yep |
|
quote: Die heet toch niet toevallig Petra?! Mekker |
|
quote: Dan hoef ik toch niet meer te mailen! [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: grrrrrrrrrrrrrrrrrrr |
|
Vooruit, mail ik je een dezer dagen nog wel. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |