|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zijn er hier toevallig nog mensen die samenwerking met mij willen aangaan op het gebied van vrij extreme speedcore... ik heb een soort van vast groepje fans o.a. in Duitsland dus ben ik op zoek naar mensen die goed kunnen Grunten/Screamen/Gitaarspelen en daar ook eventueel audio bestanden van hebben op de pc ik beoordeel je er niet op dus beginnende artiesten ook meer dan welkom!!! voorgaande tracks vind je op: www.egnal-ramd.tk [Dit bericht is gewijzigd door Egnal Ramd op 04-03-2006 0:30] |
|
quote: |
|
quote: Is wel aangekomen NP kheb je bij het zien meteen mailtje terug gestuurd |
|
Thronar (battle metal) is op zoek naar een frontman/zanger (clean en/of grunts). Wij bieden: -Platendeal (spoedig opnamen tweede cd) -Optreden binnen en buitenland Heb je interesse neem dan contact op via thronar@thronar.com of kijk op www.thronar.com Samples op www.thronar.com/music.php |
|
gezocht: een live bassist die Wolversveen op de planken wil bijstaan. Standplaats Enschede mail naar: wolversveen[at]uwkerk.nl impressie van onze muziek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Zucht...trieste forumregels. Nog een keer dan maar. Zwaar, log, traag, deprimerend. Het zijn enkele woorden die van toepassing zijn op het nieuwe muzikale gezelschap dat zich laat luisteren naar de excentrieke naam Jerry. Jerry doet liever niet aan vrolijke uitstapjes. Jerry heeft echter nog geen stem. Daar zijn we dus naar opzoek. Onze voorkeur gaat uit naar een mens die kan krijsen en dit op een creatieve wijze weet toe te passen op onze muziek. Enige podium- en levenservaring is een pre. Ons hoofdkwartier bevindt zich in Noord Holland. Het zou fijn zijn als onze kandidaat hier ook vandaan komt. Krijsers met een zachte g worden verzocht contact op te nemen met een logopedist. Om een idee te krijgen van onze muziek, verwijs ik je graag door naar http://www.thejugs.com/jerry Hier zijn 4 demosongs te vinden zonder zang. U kunt dus naar hartelust karaoke doen! mailen naar wgreefkesATgmail.com |
|
*sgop* quote: Hier heeft eens iemand op gereageerd die zo een keer per 100 jaar op ZM komt kijken, maar daar is niks uit voortgekomen (ik kreeg nooit een reactie op mijn MSN-berichten, dus...). Bij deze dus op herhaling. |
|
gaaf, die strot is geen probleem natuurlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: *Proest* Zelden zo'n geniale opmerking gehoord spelfout weggehaald... |
|
quote: Als je mij de drumtrack kan sturen, wil ik wel de bas en de gitaar er wel overheen opnemen. Wellicht dat ik het geluid van de drumopname ook wel wat voor je kan opknappen. |
|
erg gave nummers om te doen trouwens, count me in Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik wil evebntueel ook wel de gitaar en/of bas partijen voor je inspelen, laat maar weten |
|
Ik ben om een band op te zetten op zoek naar een bassist en een drummer. Omgeving Rotterdam. Stijl: Oude heavy metal. |
|
Gitarist (kan eventueel ook grunten en krijsen) zoekt muzikanten of band om death/black te maken. Omgeving Delfzijl / Groningen, project via internet zou ook kunnen. Ervaring is niet noodzakelijk, wel enthousiasme en inzet. |
|
quote: quote: quote: quote: U heeft allen mail. |
|
Ben benieuwd :D |
|
covers opnemen van heerstracks is altijd machtig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Wacht maar tot je die drums van mij hoort. Btw, just for the record: een andere cover-optie indertijd was 'Lord Of The Storms' van Emperor. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 06-03-2006 20:05] |
|
veel brakker als het orgineel (Hades) zal het vast niet zijn Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Dan toch is Earth's Last Picture prut. Die blast, man... |
|
Gezocht: Bassist/zanger en toetsenist. In omgeving Rotterdam. We hebben een vaste oefenruimte in H.I.Ambacht. We spelen in de style ban C.O.B. Geintreseerd? Stuur een mailtje naar: Conbanch@hotmail.com groet, Patrick Solo Guitar Of Distortion |"| Solo Guitar Of Noize Detection |"| Guitarist Of Side Kick Boots |
|
Endymaeria is een band uit het oosten van het land. Wij zijn met spoed op zoek naar een violist(e) wiens interesses liggen in de metal scene. Ben je deze violist(e) en heb je interesse? stuur even een mailtje naar madeinfiveminutes@hotmail.com en ik zal er persoonlijk voor zorgen dat je een demo gestuurd krijgt. Als je het iets vind ben je uiteraard welkom om een keer langs te komen. Onze oefen ruimte bevind zich in eibergen, maar de muzikanten komen uit de hele regio, dus vervoer valt waarschijnlijk te regelen. |
|
Ben de Graaff (ex zanger van o.a. Arminivs) Zoekt een nieuwe band voorkeur kwa stijl is death metal. Het liefst een gevorderde band met podium ervaring. Ik heb zelf een boekingskantoor, dus kan ik zelf ook optredens regelen; wat me tot nog toe goed gelukt is. Zelf heb ik al aardig wat podium ervaring en ook studio ervaring. |
|
Gezocht: Bassist! Moet wel erg gemotiveerd zijn. Stijl: Death/Black, maar staan ook open voor eigen inbreng. Leeftijd maakt niet erg veel uit, ligt erg uit een in de band (tussen de 19 en 30) We spelen nu nog met z'n vieren (2 gitaristen, drum, grunt) Vaste oefenruimte in Doetinchem (Gelderland), iedere vrijdag van 7 tot 22.45. Mijn mail staat in m'n profiel. [Dit bericht is gewijzigd door Colcothar op 11-03-2006 17:18] Suck on this |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |