|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Technische death metal klinkt interessant. Zelf ben ik gitarist (nog geen band) die iets met andere muzikanten wil beginnen. Als je interesse hebt, moeten we misschien eens corresponderen via e-mail. |
|
Stevig rockende band Head-Lo zoekt dringend een nieuwe bassist! Repetities binnenkort in Ichtegem. Interesse? Mailen naar dominiek.meyns@scarlet.be |
|
quote: Ik weet nog een deathmetal band oefenend in Hoogeveen die een bassist zoeken. Leden komen uit jouw regio! (Assen/Groningen dus) |
|
quote: Endless Dawn ofzo? |
|
Nee, Subconscious. Zijn net begonnen maar wel erg goede muzikanten. Heb bij een van de gitaristen in een band gezeten. Mocht je interesse hebben, mail maar even naar heutink22 @ zonnet.nl Vermeld ook maar even dat t via mij komt! |
|
Ah, ik zal Lowlife en 'Subconscious' eens mailen. Edit: Lowlife kan me mailen op het email-adres die in m'n profiel staat. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 11-04-2006 14:30] |
|
Sargatanas en JBassist hebben mail. Ja. When your people matter, menstrual health matters |
|
mail voor Sargatanas |
|
Mid-tempo metal band zoekt bassist. Oefenen in Stadskanaal. (Gezellig met Erwin Greven) |
|
ENRAGED zoekt per direct een gemotiveerde en bekwame langharige (solo-)gitarist met veel muzikale inspiratie. We spelen extreme en agressieve (death/thrash) metal met hier en daar wat progressieve trekjes en zijn van plan dat te blijven spelen. Het is van groot belang dat ENRAGED je hoogste prioriteit heeft en dat je je per direct in wilt zetten om mee te schrijven aan onze eerste full-length waarvan we de helft inmiddels af hebben. Gevolgd door de nodige optredens. Meer informatie over ENRAGED vind je op: www.enraged.nl Mail bij interesse: info@enraged.nl Le Mistral is de shit ! |
|
quote: Frnk? |
|
Watt??! |
|
quote: Frnkie gestopt ja? Sinds wanneer dan |
|
quote: Dus als je een kankervette gitarist zonder lang haar kan krijgen is het jammer voor hem? Want dat is niet metal genoeg ofzo? Tamelijk achterlijk om zoiets in je oproep te zetten. Image is nothing |
|
quote:Eens!!! When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Fusion! Sorry dat ik nog niks terug gestuurd heb, ik heb momenteel erg druk met school etc etc [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 13-04-2006 0:08] |
|
quote:Ach daar gaat het ook niet echt om.. En idd gekapt ja. Enraged is te gek, maar ik wil toch al mn tijd in mn eigen project met Leendert stoppen. Maar neem van me aan dat Enraged de moeite waard is. [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 13-04-2006 2:12] |
|
quote: Ik heb zo'n vermoeden dat het haar niet zoveel zal uitmaken ... kom je toch alleen maar mee vast te zitten in de stemschroeven van de mede gitaristen [Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 13-04-2006 9:35] |
|
quote: Da heeft nie lang geduurd zeg!! Sukses verder hee |
|
quote: Daar heeft Frank al last van als hij niet eens zelf op het podium staat. (He Frankie ) |
|
quote: hehehe, nou, bij het laatste optreden heeft ie een flinke bos van mij uit z'n stemschroeven kunnen plukken ( word ) hehehe [Dit bericht is gewijzigd door EvilPete op 13-04-2006 12:01] |
|
sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy en VG : Ja da's waar ook!! Ik voelde me vereerd om mn haar aan je gitaarkop af te staan quote: |
|
quote: Haha, ik wil ook wel wat van mijn haar aan jouw gitaarkop afstaan, maar ik heb al zo weinig. |
|
BUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRMAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNN www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |