|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Zelthorrrrrrrrr (heeft ook mooie bleck naam ) [Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 28-02-2006 11:33] |
|
verdomd ja! goede tip Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
Hallo een goede vriend van mij kan goed drummen, en hij zoekt een band, het liefst een band zoals: shadows Fall ,Killswitch Enage,Unearth,lamb of god,Messugah,Mnemic,Soilwork,Caliban (ergens in die categorie) morbidescapeplan@hotmail.com |
|
Hmm, dit is zeker niet inde regio Eindhoven of wel? edit: hmm, als je m op msn toevoegt kun je m zelf vragen. Dus nadat gedaan te hebben komt ie zondag langs [Dit bericht is gewijzigd door Murdering Monk op 02-03-2006 23:17] |
|
zo dat is snel, goeie zaak |
|
quote:Thomas! Kunt em ook aan Jeroen voorstellen : www.catastrophy-band.tk |
|
hohoho wacht eens, hij komt zondag eerst naar ons toe!! |
|
is dat de zelfde thomas die ook in die projectband van mart speelt? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote:yep Toen ook nog keertje bij gezeten, wel bruut! MM : Ach Jeroen woont in Uithuizen, da's 2,5u van hier... (hmm en geldrop..) |
|
Hehe, Geldrop is maar 1,5 uur Maar ben wel benieuwd, zijn er ergens samples van dat project te vinden? |
|
quote: Thomas is een goede deathmetal drummer, meerdere keren mee gespeelt, slaat errug hard, is erg strak en snel.....Maar heeft nu een keer een echte band nodig, ik wil hem binnenkort wel eindelijk een keertje op het podium zien zitten. [Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 03-03-2006 12:08] www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Olav vond oude Antimatter ook kut? |
|
ik zie de relatie niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Olav = Zelthor? Die tip gaf ik je laatst ... en nu zoek je opnieuw, dus kennelijk is Olav het niet geworden |
|
jaja/... ik snap de relevantie met Antimatter niet Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
|
|
quote: Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hi! We're an Israeli based alternative rock band with a twist called Solstice Coil. We've recently released a debut album called 'A Prescription for Paper Cuts', which we composed, arranged, produced and recorded all by ourselves, with high quality results. This album is the product of two years of hard work, and it's paying off! You can check out some of the reviews we've received on our site: http://www.evergray.com/solstice/press.html We're going on a European tour on October, and we're looking for acts that we like and are relevant to our style to support. We will be in Holland on October 20-26. If you're interested, contact us back! This is our website, where you can download music from our album: http://www.solstice.co.il Thanks! O, en : quote: |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: o ja dat is waar, Jeroen is echt een super goeie gitarist! hij is een paar keer met Toxocara meegeweest en heeft ie laatst Catastrophy laten horen erg gaaf |
|
quote:Gaaf man! En : Ja egwel! Heeft ook nog ff bij ons gespeeld toen we nog bestonden (symmetriest). Jeroen rules [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 03-03-2006 21:08] |
|
quote: Heej Jelle, Paul hier. Wanneer kom je weer naar NL / Wageningen ? Ik heb misschien wel een baantje als drummer voor je, ik denk dat deze muziek ook erg in jouw straatje ligt. Ik speel er gitaar. lampje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |