|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach ach.. uurtje of 3 met de trein en 2 met de auto.. heb ik ook maandenlang wekelijks moeten reizen voor Enfeeble. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik heb naast een voltijd baan, vriendin, hond en huis, druk vrijwilligerswerk (ZM) geen tijd om nagenoeg een halve dag kwijt te zijn aan reizen voor oefensessies elke week. Juist daarom zoek ik iets in de buurt. |
|
Zoek je NOG ? hahahaha. Fuck the world and fuck you |
|
Jep, nagenoeg geen doomliefhebbers hier ... |
|
Je toekomstige bandleden zullen blij met je zijn!! Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Dat laat ik aan hen over ... geloof niet dat oud-bandleden ooit te klagen hebben gehad over mij. |
|
Je hebt wel bands gehad ?!? cool ! Fuck the world and fuck you |
|
3 stuks ... |
|
Je meent het, en met alle drie dus fout gelopen ? jammer. ooit nog wat opgenomen ? Fuck the world and fuck you |
|
quote: Als dat je iedere dag uren verneuken aan het vol spammen van dit forum onder vrijwilligerswerk vindt vallen heb je een punt ja. Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: |
|
quote: Ik ben blij dat er nog mensen zijn die zich zo hard in willen zetten voor de muziek als jij! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Nha door het gezaag zijn de aanbiedingen onzichtbaar geworden. Grunter biedt zich aan voor doom band regio Assen. Aub geen slappe death of doomliefhebbers die niet verder komen dan my dying bride ... Mail in me profiel |
|
En hoe moet dat dan met vette tours door het Oosten van Nederland? Je toekomstige band loopt straks als een trein, en je hebt elke week een gig waar je niet heen kan lopen met de hond. Wat dan? [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 10-02-2006 1:02] |
|
quote: mocht je nog interesse hebben in een keer wat te doen in een drone/sludge doom band samen met mister doomy en ik, ik hoor het wel hehe Je moeder. |
|
Altijd Doomy heeft m'n msn wel |
|
Ben de Graaff (ex zanger van o.a. Arminivs) Zoekt een nieuwe band voorkeur kwa stijl is death metal. Het liefst een gevorderde band met podium ervaring. Ik heb zelf een boekingskantoor, dus kan ik zelf ook optredens regelen; wat me tot nog toe goed gelukt is. Zelf heb ik al aardig wat podium ervaring en ook studio ervaring. |
|
Dominus Rectum maakt melodische nu doom metal en is op zoek naar een gemotiveerde en creatieve drummer, 2de gitarist en toetsenist. Invloeden: My dying bride, Crematory, Nightwish. Repetities in Venlo. Voor meer info stuur een mail naar: silver_olivier@yahoo.com DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
|
Sorry hoor, maar: Dominus Rectum???? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
nu doom? Ga alsjeblieft heel hard dood ... |
|
Ja man, want nieuwe invalshoeken uitproberen is STOM! Alles moet blijven zoals het is! En ik weet al dat jullie sucken, ookal heb ik jullie nog nooit gehoord! Ha! |
|
NU DOOM godverdomme ./.. |
|
Ehm... reageer aub alleen als je wat nuttigs te zeggen hebt. Die tijd kun je namelijk beter besteden DR~ Waiting in the dark for the touch of your hand ~DR |
|
Liever niet .. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Muziek algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |