|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik blijf erbij dat ze de groep niet eens overleven |
|
negatiefje. en ik maar denken dat het goed met je ging . Fuck the world and fuck you |
|
quote: Hehe, ik ook. Ik heb dit echter voorspeld: Nederland-Italie 1-1 Nederland-Frankr 2-1 Nederland-Roemen 1-0 Tikkeltje optimistische misschien. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
In de poule heb ik ze ook als groepswinnaar, dan op 2 de italianen, tikkeltje optimistisch maar ja ik wil een finale nederland - duitsland Fuck the world and fuck you |
|
volgens mij speelt Nederland gelijk tegen Italie en Frankrijk en winnen ze nipt van Roemenie. Volgens mij verliest Nederland van Italie in de halve finale na strafschoppen. En ik heb voorspelt dat Italie uiteindelijk in de finale van Duitsland gaat verliezen. Never have so many sacrificed so much for so few |
|
Ok, dan probeer ik het ook maar eens: NED - ITA 1-3 NED - FRA 2-0 NED - ROM 1-0 DUI - OOS 4-0 DUI - POL 2-0 DUI - KRO 3-1 Bruce Banner |
|
Kubussen Wat een schattige landjes zijn het toch. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Robben geblesseerd, mooie compensatie voor de blessure van Cannavaro bij Italië. |
|
Mooi kut dat She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
ik ga vr Zweden! signature |
|
Het is geen vrouwenvoetbal, Hypnos. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
oei lol, nee , maar Mellberg is toch veruit de meest mannelijke voetballer van het toernooi! signature |
|
Wat een drama. |
|
Erg triest voor Frei en Zwitserland, meteen in de eerste wedstrijd je aanvoerder kwijt voor waarschijnlijk de rest van het toernooi. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Inderdaad, en ze hadden wat mij betreft toch minstens gelijkspel verdiend. |
|
quote:Dat lijkt me de ultieme pot, ik denk echter Portugal - Duitsland Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Nederland-Duitsland... Al die spannig overleef ik niet, hehe. [Dit bericht is gewijzigd door Sargatanas op 07-06-2008 20:05] |
|
Ik vind dat ze Rijkaard moeten oproepen 'just in case' we tegen de duitsers moeten Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:+1 ik vond ze beter dan sjechieje signature |
|
quote: Portugal-Duitsland kan toch niet? Da's een halve finale. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Die Zwitserse kazen hebben niets te zoeken op een EK, ondanks dat de Tsjechen matig speelden. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
Dat zal best, maar dat heeft er uiteraard niks mee te maken. Bovendien hadden ze zeker een gelijkspel verdiend tegen de Tjechen, dus zo slecht zijn ze nou ook weer niet. Tuncay van de Turken is trouwens wel een heel erg ranzig duikelaartje zeg Meteen met rood eraf. En Portugal op 1-0. Oh nee, afgekeurd. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 07-06-2008 21:05] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
lol, de Turken spelen nog tamelijk mee signature |
|
volgens mij wordt de 1-0 Portugal met penalty signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |