|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Kazachstan - België 2-2 (na 0-2 voor te hebben gestaan) Oekraïne - Italië 1-3 Frankrijk - Schotland 0-1 Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: België telde toch al niet meer mee |
|
Neen, maar na de overwinning tegen Servië was er voor het eerst in jaren toch weer wat optimisme Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: quote: Het begint eng te worden. |
|
Het is ook eng dat je dat opvalt Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Faustian Spirit of the Earth |
|
Hebben we inmiddels zoveel interesse in het Nederlands elftal dat er niet meer over gepost wordt? |
|
De teleurstelling zal te groot zijn zeker? Wij Belgjes mogen zelfs tevreden zijn met een 0-0 thuis tegen Finland Faustian Spirit of the Earth |
|
Zeg dat wel ja. Die afgekeurde goal van de Finnen had gewoon moeten tellen |
|
quote: is het dan waard om over te posten? slotje??? gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
Was de pot nog enig aanzien waard eigenlijk? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ik heb gisteren met een enorm gare kop zitten kijken en ben in slaap gevallen. Het was enorm spannend. |
|
quote: Maar onze bondscoach was wel weer tevreden met de ingesteldheid Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: LOL jij ook al |
|
Ik heb het helemaal niet gezien, maar het eerste wat ik dacht toen ik hoorde dat ze verloren hadden was "mooi, meer kans dat Van Basten oprot" |
|
quote: Sinds dat ik weet dat-ie dan naar Ajax gaat, kan ik daar ook niet meer blij van worden... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nee, laat 'm zich eerst maar eens bewijzen bij een kleine club. Wat is dat toch met ex-topvoetballers die zonder iets te presteren garantie hebben op het trainen van een topclub..? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Dat moeten die topclubs zelf weten. Dat ze eerst alle newbie fouten mogen maken met het Nederlands elftal vind ik een stuk erger. Wie zal onze volgende bondscoach worden, Frank de Boer? |
|
quote:Niet iedereen heet Ronald Koeman |
|
quote: Frank de boer is geniaal Eeeehhhh jaaaaa jaaaaa ehhhhh balletje mayo. |
|
quote:Verkopen! Verkopen! |
|
quote:en wie moet het dan gaan doen ? Fuck the world and fuck you |
|
Ze moeten Hiddink eens in Nederland houden. |
|
quote:Foppe! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |