|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik had al het gevoel dat er toch wat ontbrak... Maar dat was het... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: zijn ze geen vriendjes dan? signature |
|
Godver wat een gekte gister. GENIAAL!! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Haha zoals heel Nederland die denkt het allemaal beter te weten dan de coach haha geweldig!! Het is de lichtinval ;') |
|
quote: Totaal mee oneens. De BBC lulde gewoon mee in navolging van het gruwelijk slechte commentaar op ITV, dat de wedstrijd live had uitgezonden. Ook de kranten vandaag papegaaien he tallemaal braaf na, maar de regels zijn glashelder en volgens die regels was het een legitieme goal. Alleen zijn de pundits in Engeland erg slecht in het toegeven van fouten, dus daarom komen zij (in tegenstelling tot de meeste duitse, franse, Spaanse en zelfs Italiaanse media) niet op hun koppige conclusie terug. En om nog even aan te tonen hoe stupide de engelse commentatoren bij MOTD gisteren waren: Gordon Strachan beweerde doodleuk dat Nederland had gewonnen vanwege hun kenmerkende 4-3-3 speelstijl, en niemand die hem er even vriendelijk op wees dat we toch echt overduidelijk 4-2-3-1 speelden. Dus Engels commentaar gisteren een groot brevet van onvermogen. [edit]Sterker nog, ITV had in de nabeschouwing ook nog even handig alle shot eruit geknipt waarin je Pannuci achter het goal kunt zien liggen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 10-06-2008 12:21] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Inderdaad. Nu heb ik de regels er niet op nageslagen, maar volgens mij is het heel erg simpel: Als je met toestemming van de scheidsrechter het veld verlaat (vanwege bijv. een blessurebehandeling), dan doe je niet meer aan het spel. En anders nog wel. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Lee Dixon bleef gisteren in MOTD, zelfs nadat hem glashelder letterlijk de regel werd voorgelezen uit de FIFA handleiding, door zitten huilen dat zijn eerste indruk toch juist was, omdat in zijn optiek je meer in geest van de regels moet denken en dat Panucci niet expres uit het veld was gestapt. Probleem is dat de scheidsrechters vantevoren op het hart gedrukt is om dit toernooi duidelijk en volgens de regels te handelen, en de Zweedse arbiter heeft dat perfect gedaan. Als journalisten daar problemen mee hebben moeten ze gaan klagen bij de FIFA reglementaire commissie en niet gaan lopen zeiken over een volgens de regels loepzuiver doelpunt. Klaar, af, en gedaan. Strikje erom en feest vieren maar weer! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Als Panucci officieel buiten het veld/spel was had hij toch ook eerst op toestemming van de scheidsrechter moeten wachten om er weer in te komen? Volgens mij was dat niet gebeurt, dus moet hij wel in het spel geweest zijn. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote:haha, serieus? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Inderdaad, dat is het hele eieren-eten in een notedop. Panucci nam officieel nog altijd deel aan het spel, ook al was hij door Buffon buiten de lijnen gebonjourd. En zo zwaar aangeslagen was hij overigens ook niet, want hij was als een van de eersten bij de scheids om te protesteren tegen de goal. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ach, hoe dan ook.. prachtige avond! Ik heb het nederlands elftal voor mijn gevoel niet meer zo goed zien spelen sinds 1998. Prestatie van groot formaat, hopelijk kan men goed omgaan met de switch van underdog naar favoriet www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
quote: Ja. Op de BBC lieten ze het wel duidelijk zien, maar blijkbaar hadden Dixon en Strachan even uit hun neus zitten vreten of zo, want die snapten er duidelijk geen iota van (of zaten Dixon en Strachan bij ITV, ik weet het even niet zeker meer nu? Teveel commentaar gekeken gisteren ). She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Hahahaha, puntje voor jou Ik chargeer graag, zeker als het voetbal betreft |
|
OMFG, gisteren een reclameblok gezien op Ned2 of zo... allemaal oranje!!!!!!!! en dan die hilarische... LEEUWSHIRTS?? WRAAAAAH!! OMFG O M F G !!! ahhahahahahahaha signature |
|
vanavond Zweden Mellberg ikke [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 10-06-2008 13:07] signature |
|
quote:Dat zijn brulshirts ja Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
brul...wahahaha signature |
|
Kan iemand me vertellen wat het is geworden tussen Italië en Nederland gisteravond? |
|
quote: Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Die Arie Haan reclame, briljant! |
|
quote: Hahaha! Thnx for the reminder Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Wat nou weer? |
|
quote: Als je een keertje uit je grot was geweest, had je dat al lang geweten... En anders lees je maar een stukje terug. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:+1 Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |