|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik zag toevallig een stukje voetbal toen ik in een café een biertje zat te drinken. Zweden - Griekenland. Ik vroeg me af of alle teams zo laf spelen, want dat was mijn indruk. Slaapverwekkend gewoon. Die lekkere Zweedse chicks heb ik niet gezien, overigens. Wel lelijke kerels. |
|
Die Spaanse tegenaanvallen mochten er anders ook wezen, qua omschakelingssnelheid en passing zeer vergelijkbaar met Oranje, kijk bijv maar eens naar het 3e (geloof ik) Spaanse doelpunt. Oranje is er nog lang niet, zolang een team als Spanje in de halve finale op ons wacht. Maar goed, eerst vrijdag nog even wat Fransozen voetballes geven She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: De Grieken speelden gruwelijk saai en laf inderdaad, blij dat ze uiteindelijk alsnog het lid op de neus hebben gekregen met 2-0. Zeker niet de beste wedstrijd van het toernooi Jammer dat je niet tijdens Spanje-Ruland in de kroeg zat, dan was er misschien nog redding voor je geweest She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ja die Spanjaarden waren niet verkeerd. Dat zag er voor het eerst in tijden goed uit. Ik sla Nederland wel wat hoger aan dan Rusland (en Italië ook trouwens). De naïviteit is er bij ons wel zo'n beetje uit, bij de Russen niet. Hiddink heeft nog veel werk te doen. Vrijdag tegen de Fransen. Als Oranje dit niveau vasthoudt, nou jongen, dan maken die Fransen geen kans. Ik heb Nederland bijna vier jaar mager zien spelen en nu tegen Italië voor het eerst goed en niet een beetje goed, nee, fuckin' geweldig! Als ze nu dit prestatieniveau vasthouden is dat ook voor het eerst in een jaar of vier. De wonderen zijn de wereld nog niet uit, dat hebben we gisteren gezien. Ik kan niet wachten tot vrijdag! @Snaack: je moet eens een wedstrijd van Oranje kijken man. Om je vingers bij af te likken Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Dat ene doelpunt was entertaining, de "flipperkast" zal ik maar zeggen. Dat zag er zooo knullig uit hehehehe. En die gasten krijgen daar miljoenen voor betaald? quote: Nee hoor |
|
quote: Inderdaad, voetbal is ook net een flipperkast, drie keer wisselen dus je mag 3 keer een nieuwe bal in het spel brengen. Het wordt de hoogste tijd voor Multiball, dan wordt het nog eens leuk misschien. |
|
quote:'Godallemachtig, oranje voetbalt 1 keertje boven hun kunnen en meteen is het hosanna. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ah laat em joh, zijn eerst orgasme |
|
quote:LOL Fuck the world and fuck you |
|
Nederland is wel gewoon het allerbest. |
|
dude, gast, kom op man, de hele fucking kwalificatie zooi heb ik me zitten ergeren over het kloterige spel van oranje. geef maar toe dat als je hebt zitten kijke dat je dat ook gedaan hebt. Ze hebben daarin nooit geweldig gespeelt, het was soms zelfs nog slechter dan wat griekenland pas liet zien. En nu is het 1 keer goed spelen en we worden kampioen ? kom op zeg.... Fuck the world and fuck you |
|
Niet gezien, maar het was vast allemaal een truc van Van Basten. |
|
hehe je zou het haast gaan geloven ja, lol. Fuck the world and fuck you |
|
sgeit Portugal. Tsjechië speelde veel mooier en technischer. Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Ach man, rot toch op , ik weet nu wel dat je plaatjes kan posten, zeg gewoon es een keer iets zinnigs, misschien dat ik je dan nog eens serieus ga nemen. Fuck the world and fuck you |
|
quote: Daar is hij juist bang voor Lighten up dude Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. |
|
quote: Ik wil toch even een kanttekening plaatsen... Het is nog niet eens zo heel lang geleden dat dat stelletje naïevelingen eindelijk eens dat 4-3-3 overboord gegooid hadden. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Ik hoop dat Roemenië wint, daar heb ik een euro op ingezet.. |
|
quote:Jij post tenminste nog iets serieus, dat kan je van M. niet zeggen. Die komt straks natuurlijk weer met een plaatje aan. Ach, het vrolijkt dit topic wel weer op, al die plaatjes, dat dan weer wel. Fuck the world and fuck you |
|
quote:Ik maak me niet druk hoor, kom zeg. en de Zwitsers staan voor. Mooi. Fuck the world and fuck you |
|
Tering hé wat een waterballet. En wat een kans net van die Zwitserse Turk. Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. |
|
Mooi. Als dit zo blijft dan kunnen die Turken het shaken |
|
Wellicht wederom knokken hehe. Hopelijk gaan ze niet massaal de straat op. Ik was vorige week allang blij dat ze de eerste pot verloren, anders had ik mijn nachtrust wel vaarwel kunnen zeggen. [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 11-06-2008 21:27] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |