![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() ![]() |
|
quote: Hehehe, was je een tijdje geleden niet zonder te betalen een restaurant uitgelopen?? Dubbele moraal weer dus... Hoe laat speelt Nederland morgen overigens? Kan ik er rekening mee houden dat niet elke schreeuw een overval is hiero.... www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers ![]() |
|
Kan ik mooi de weekend boodschappen gaan doen vanaf 20.30...lekker rustig! 10.10.1942 - 20.11.2011 ![]() |
|
Duitsland 2-1 achter tegen Kroatië en het is bijna afgelopen ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
quote: Hippie Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Aaaaahhhh, heerlijk. ![]() Waar zijn die moffen nou? ![]() |
|
In de kleedkamers denk ik ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Maar mooie overwinning van de kroaten.had het niet verwacht, maar Duitsland, en met name Ballack speelde slecht..t was niet dramatisch, maar wel slecht..Vond vooral Ballack irritant met dat constante zeuren van hem. Maar goed, dit slippertje trekken de Duitsers de volgende wedstrijd wel weer recht. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zondagavond zal overigens ook wel een slachting worden: Tjechie - Turkije om de 2e plaats in die poule.. met gelijk aantal punten en gelijk doelsaldo (kans op penalties dus), en dan uitgerekend twee van die lomp spelende kutteams.. laat ze elkaar maar lekker kapot schoppen ![]() ![]() |
|
Portugal - Duitsland als kwartfinale zit er aardig in nu. ![]() Elke dag dronken is ook een regelmatig leven. ![]() |
|
Pff, tegen portugal, damn.. dat wordt niks voor Duitsland denk ik..schat die portugezen toch wel wat hoger in dan dit Duitsland..maar wie weet. Het is Griekenland ook ooit gelukt. ![]() ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Als Nederland en Italie morgenavond respectievelijk Frankrijk en Roemenie verslaan wordt het in onze poul overigens nog grimmig aan het einde met Frankrijk v.s. Italie om de 2e plek.. ![]() ![]() |
|
Pfff ![]() ![]() |
|
Uitslag van Kroatië - Duitsland goed voorspeld! ![]() ![]() |
|
quote:Misschien wel, maar hij heeft wel gelijk, zelfs zonder oranje bril op. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:nee. Fuck the world and fuck you ![]() |
|
wel! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
moet ik soms alles nog een keer zeggen, voor je het snapt, spec? ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
Zoon van Derksen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
quote:Echt het is dat ik een zwak voor je heb hoor. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
hehe, maar na vrijdag ben je wel om ![]() Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat ![]() |
|
haha, nee, ik zie Oranje nog wel verliezen van de Fransen, die zijn getergd jongen, na die zepert van ze tegen de Roemenen, die Fransen gaan echt niet twee keer verliezen van een elftal dat veel minder is dan het hunne. ![]() Fuck the world and fuck you ![]() |
|
quote: Hebben ze verloren van Roemenië? ![]() |
|
Mooi.. kroatië gewonnen ![]() Nu Polen nog ff winnen ![]() Some people are like clouds! It will be a glorious day when they fuck off. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |