|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik vind het allemaal nogal overdreven. In de eerste helft was het voetbal best aardig, ok tweede helft was klote maar iedereen doet net of we met 5-0 verloren hebben. maarja typisch Nederland weer he. Mja. [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 12-10-2006 0:09] |
|
België speelde eindelijk eens deftig ... maar ja, tegen Azerbeidjan Faustian Spirit of the Earth |
|
Met een rode kaart voor Dembele |
|
quote: KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: wel een aardig scheef exemplaar dan Je moeder. |
|
|
|
signature |
|
Een mooi Van Breukelen-polletje |
|
quote: mja, maar die Azeri had ook rood moeten krijgen ... wat die deed was er helemaal over Faustian Spirit of the Earth |
|
‘Seedorf weer in beeld bij Oranje’ Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op maandag, 16 oktober om 00:44 Na twee jaar afwezigheid bestaat de mogelijkheid dat Clarence Seedorf volgende maand weer zijn rentree zal maken bij het Nederlands elftal. Dit valt op te maken uit zijn verklaringen zondag in een interview met de NOS. Toen het onderwerp Oranje ter sprake kwam liet de middenvelder van AC Milan met een brede glimlach op zijn gezicht weten dat er ‘iets positiefs’ zal gebeuren.“Het is nu echter niet het moment om daar op in te gaan. Over een paar weken kan ik wat meer zeggen. Ik heb het Nederlands elftal nooit uit mijn hoofd gezet, het is bepalend voor mijn carrière.” Op 15 november staat de oefeninterland met Engeland in de Amsterdam ArenA op het programma. Overigens ontkende KNVB-perschef Kees Jansma dat de 77-voudig international een gesprek heeft gevoerd met bondscoach Marco van Basten. |
|
quote: dat meen je niet Against God and Government |
|
quote:Ik heb het ook gezien. Mooi werk. Beter dan ze zoveelste Jan Boerelul die 4 wedstrijden in het eerste van AZ of Ajax gespeeld heeft. Het commentaar van Ronald Waterreus was overigens geweldig. Die sloeg de spijker op de kop aangaande Oranje. |
|
Seedorf is een prima optie! Mits ie wel centraal op het middenveld speelt. En dan Sneijder op links en Landzaat (of het liefst Van Bommel, maar ja...) op rechts. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:hmm. Ik heb het niet zo op die arrogante Waterreus. Heeft ie het over vriendjespolitiek bij Oranje terwijl hijzelf zijn vriendjes Ruud v.Nistelrooij en Patrick Lodewijks de hemel in prijst. Beetje flauw imo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:Dan heb je zijn opmerking "Dat kan ik gerust zeggen want in ben niet degene die moet selecteren" gemist zeker. En Lodewijks is ook beter dan Timmer, vriendje van Waterreus of niet. |
|
Het mooie van Waterreus is dat hij precies zegt zoals het is, en er zijn maar weinig voetballers die dat doen. |
|
Juist. Fijne vent die Waterreus. Zo zouden er meer mogen zijn. [Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 16-10-2006 18:30] |
|
Ik heb liever dat ze goed voetballen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
België - Polen 0-1 verdiend verloren, totale chaos niets van samenspel, ongeordend en gebrek aan... ja, aan vanalles Simons was nog de beste Die Mpenza heeft geen bal goed geraakt, GEEN BAL!! ok, de Polen waren ook zwak, maar die scoorden tenminste nog signature |
|
Leo! |
|
ach ja, we kunnen toch niets gaan doen op het EK ook wel opvallend: Cyprus - Duitsland 1-1 Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: |
|
België slaat weer een goed figuur Onze nationale doelman Stijn Stijnen (Club Brugge) heeft gezegd dat "Christiano Ronaldo al na twee minuten van het veld getrapt moet worden". Nu heeft hij dus een onderzoek van de UEFA aan zijn been Faustian Spirit of the Earth |
|
En hij bedoelde het uiteraard anders dan dat het in het interview stond |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |